Pages - Menu

2012. március 2., péntek

Agatha Christie - A láthatatlan kéz

Majd lesz saját kép....




Nem zörög a haraszt......

IMÁDTAM. Gőzerővel nyomoztam egészen biztos voltam benne, hogy dr Owen Griffith a gyilkos. Teljesssen biztos voltam benne.

Adott egy pasas aki haláli figura. Balesetet szenvedett, nem tud normálisan járni még és a könnyebb gyógyulás érdekében a húgával elköltöztek egy kis faliba, egészen pontosan Lymstockba.
Jerry és Joanna igencsak kilógnak a falu csendes lakói közül. Emily Barton házában szállnak meg, aki egy öreg hölgy és kezdetben már gyilkosnak hittem mikor még nem is történt semmi. Aztááán ki is derült, hogy az. Vagyis azt mondták róla. És bár semmi bizonyíték szerintem titokban tök gyilkos.. Csak ez a könyv most nem róla szólt, HANEM A LÁTHATATLAN KÉÉZ tulajdonosáról.
Rosszindulatú levelekkel kezd dobálózni egy ismeretlen ember. Mindenkit elég kínosan érintenek ezek hiszen a leggyengébb pontjukba markol bele az embereknek. Jerryt és Joanna-t azzal gyanusítja, hogy nem is testvérek. Ezt én elhittem. És hihetetlen gyanakvásba kezdtem.. A csendes kis falu népe egyre feszültebb, mindenki igyekszik eltitkolni, hogy kapott levelet. Mert milyen ciki már ez.
Amikor Jerry azt mondja a levélíróra, hogy primitív, vagy vmi ilyesmit, akkor Owen egyből rávágja, hogy "VALÓÓÓBAN?' na ebből hittem én azt egy egész könyvön át, hogy ő a gyilkos.
Megan egy olyan lány, aki nem igazán foglalkozik a külsejével, az anyja meg vele nem foglalkozik. Mindenki hibbantnak tartja, és butának. Elsőre nekem is annak tűnt, nagyon naiv és gyermeklelkű... Ez az első AC könyvem amiben egy szerelem kibontakozása is benne van. Olyan volt, hogy észre sem vettem. Visszagondolva ez vicces. Szóval Jerry végül feleségül veszi Megant.
Először Megan anyja hal meg, majd az egyik cseléd.....
Igazából a végén már elég kézenfekvő, hogy Megan apja a gyilkos de én rohadtul nem láttam ezt...
Nekem mindenki gyanúsabb volt nála, szóval Agatha remekül végezte  a munkáját. Miss Marple-t imádom.
Ezt el kell olvasni. De tényleg, ez nagyon jó.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése