Pages - Menu

2012. március 17., szombat

Unatkozok. Again.

Music Questions
Pick 7 artists/bands that you love before reading the questions:
  1. Avenged Sevenfold.
  2. Fall Out Boy.
  3. The Doors.
  4. Sex Pistols.
  5. Supernem.
  6. Quimby.
  7. 30y.
What was the first song you ever heard by 1 /A7X/ ?
Seize The Day.
What is your favourite song of 7 /30y/ ?
Ül és Vár.
What kind of impact has 2 left on your life /F.O.B./?
Ők voltak a gyerekkorom. A tizenkétéves sütememény = fall out boy. és a legszebb az, hogy mostanra új értelmet nyert a zenéjük. most már értem is őket. és napról napra jobban szeretem a bandát. Pít a legelső szerelmem, és. úristen milyen kiállhatatlan lehettem, hogy csak róla tudtam beszélni....
What are your favourite lyrics of 5 /supernem/ ?,,Zsebre dugott kézzel, mikor sétálok a parton,
Eszembe jut anyám, aki biztos zokog otthon,
Merre jár a fia, az apró kis legényke,
És mért áll így a haja, az Isten szerelmére??

Nyugi mama, vagyok, és élek mindörökre,
Beírom a nevem, a nagy Rock and Roll könyvbe
Most mászom a ganét, majd én ülök a csúcson
Van nálam egy puska, és épp a ravaszt húzom...,,nem ez a legkedvencesebb supernem számom, de ha szövegről van szó akkor ez nagyon adja. aztakurva de szarul fogalmazok ma este.... ez szégyen s gyalázat.
How many times have you seen 4 live /pistols/ ?
Nem. És nem is fogom. Elég szar érzés. Mondjuk Johnny Rotten még él és virul... Na hátha. Bár Sid nélkül nem ugyanolyan.
What is your favourite song by 6 /quimby/ ? Az ituneskám szerint a magam adom.... Szerintem meg én nem mondok semmit. Nem tudom választani. Mindegyik számuk egytől egyig zseniális. Még az is amit nem ők írtak.... :'D 
Is there a song by 3 that makes you sad /The Doors/ ?
A doors mindig valami különös hangulat alá kerít engem és az nem a szomorúság.
What is your favourite song by 1 /a7x./ ?
Seize The Day/ 
When did you first get into 5/supernem/?
Onnantól ismerem őket, hogy volt a kontra a tövöben. Papp Szabi vs Majka. IMÁDTAM. 

What is your favourite song by 4 /pistols/ ?
NO FUN. 
What is a good memory concerning 1?
Az a7xről Lizzie jut eszembe. Fura de asszem ez hozott valahogy minket össze. A pillanat amikor felismerte, hogy Syn egy isten....felbecsülhetetlen. Aztán a rengeteg LBCzés... Meg amikor 
Is there a song by 2 that makes you sad /F.O.B./?
Golden. Meg. Úgy igazából a Saturday, mert mindig az az utolsó dal és Pete beugrik a közönségbe és olyan....Ambivalens tulajdonképpen, szóval  maradjunk csak a goldennél. 
What is your favourite song of 2 /F.O.B./ ?
Dead on Arrival. Saturday.Homesick At Space Camp.The Pros And Cons Of Breathing.Chicago Is So Two Years Ago.  I Slept With Someone In Fall Out Boy And All I Got Was This Stupid Song Written About Me. igen ez mind az elsőhelyes kedvenc számom tőlük. 
What song isn’t your favourite of 7 /30y/ ?
A Defendert nagyon utáltam de ez a koncert óta megváltozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése