Pages - Menu

2012. március 20., kedd

Kurvára hiányzik a telefondugóm.

De tényleg. Annyi mindent fényképeztem már volna.... Meg itt most mutogálnám az újságjaimat, a hajót amit kaptam. namindegy.

Ja igen. Szóval az életem továbbra is semmilyen. Semmi érdekes nem történik. Éjszakánként hétszer felriadok, hogy 'megbuktam matekból' és nagyjából ennyi.
Na mindegy. Most mégis tök boldog vagyok. Mert inkább semmi ne történjen mint rossz. (mondjuk....)
Ma sütött a nap MELEGEN. És erről Lizzie jutott eszembe. Mármint az, hogy mennyire kurvajónyarunk lesz.
Kábé most ez tart életben xDD



Van egy csomó nézni/olvasni valóm :
Film/sorozat: Shame. Hannibál rising. Dexter. Rémálom az elm utcában. Willy Wonkát befejezni. Sweeney Todd. Awake 1.2.rész. American History x.


Könyvek: M. Antoioni - Egy sosem volt szerelem krónikája
/amiben filmek tervei, vázlatai vannak. félig kész vagy csak elkezdett forgatókönyvek....izgiiii/
J.D. Salinger - Franny és Zooey /fogggggalmam sincs miről szól de a borítója nagyon menő. és J.D szval remélem HŰ. /
AC - a bertram szálló /befejezni/
Roald Dahl - Szuperpempő /befejezni/

és ennyi, mondtam, hogy nincs semmi.
NINCS MEG ATELEFONDUGÓM AZ VAN.
Ez a blogdizájn meg felháborító.

2 megjegyzés: