Pages - Menu

2012. március 13., kedd

kid stuff.

Kezdődött azzal, hogy elaludtam.... Nem raktam be tesi cuccot. Ezért mindenből a duplát kellett csinálnom.
Tesi után feltűnt, hogy nincs nálam a telefonom.
Voltam a suliportán, az usziportán, a titkárságon, végig jártam a termeket. SEHOL SEMMI. A víz kivert, én már láttam ahogy agyonütnek otthon. Nem lenne amúgy ez olyan nagy gáz. csak én mindent elhagyok. és nem ez lenne az első eset, hogy értékeset.
Aztán elgondolkoztam, hogy talán el se hoztam ma magammal.....Lehet.
Soha nem kísértem ki egy cigist se.... Egyszer sem. A mai nap úgy gondoltam, hogy 'majd én nézem a tanárt'. Hát nem az igazgatói előtt kötöttem ki ?
Kitaláltuk, hogy délután megyünk vásárolni. Igen ám, de nekem ma matek tanáár.
Semmi gond, kitaláltam, hogy azt hazudom, hogy egy csaj szólt, hogy nem lesz mer megjöttek a tanbácsi unokái. Annak reményében, hogy otthon hagytam a telefonom, úgy gondoltam, hogy majd simán lemondom a tanbácsimat semmi gond  nem lesz.
Hazamentem. Előadtam a betanult szöveget, csodááás. vettem egy rágót, kellően összeborzoltam a hajam és kocsiba be vissza a városba. Ülök a kocsiba.
'A PICSÁBA, MEG SEM NÉZTEM, HOGY OTTHON VAN-E EGYÁLTALÁN A TELEFONOM, NEM HOGY FELHÍVNI A  TANÁRT....'
Szóval. Tök feszültem 'vásároltam' végig a délutánom. Nem vettem amúgy semmit. Végig azon agyaltam, hogy mi lesz ha a tanárom felhívja anyámat.. na abból, hogy jövök ki. Mert ugyanis volt már ilyen eset, hogy késtem 5 FUCKIN PERCET és már hívta anyámat, hogy hol vagyok. Megfordult a fejemben, hogy felülök egy vonatra vagy valami. De aztán végül csak hazasétáltam.
Beléptem. Mindenki boldog volt meg minden, megláttak és :  -.-
Eddig is közutálatnak örvendtem a családba. Hűű ez egész úgy indult, hogy anyámmal összevesztem MESTER TAMÁSON aztán meg a melegeken. /ne akard tudni/
Szóval nem elég, hogy hozzám se szólnak. jaj alaposan kiosztottak azér'. MÉG A TÚRÓRUDIS PAPÍROKAT IS KIDOBTÁK A GECIK. Az egerem elromlott. és leves van kajának.
Leves......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése