Pages - Menu

2012. március 29., csütörtök

Van kit ez, kit az tart életben.





/Ajj, pedig hazafelé már olyan jól megfogalmaztam magamban./

HÁRMAS PLUSZ-t kaptam a matekdogámra. FÉL. ismétlem FÉL FUCKING PONT kellett volna a NÉGYESHEZ. kitörölhetem a seggem a plusszal. Mindenesetre azért örülök. 1,7-re állok így. remélem meg lesz évvégér a kettes. annyira nem vagyok balfasz. azér'.

Olvasom ezt a könyvet ( J.D.Salinger - Franny és Zooey.) imádom meg minden, hatalmas beszólások vannak benne.

Hazafelé még annyi indulat volt bennem. Most már megnyugodtam.. Lényeg a lényeg van az osztályomban egy csaj, aki kitalálta, hogy én az ellensége vagyok. De ezt tényleg így képzeld el. Egyiknapról a másikra ő ezt eldöntötte. Megmondta a hazamenőtársamnak, hogy ne merjem velem beszélni mert én vagyok az 'ellenség' . Tényleg ezt a szót használja rám. Még egy kurva összetűzésünk sem volt, mégis engem akar fejbedobni a kosárlabdával.
<- ennyire voltam attól, hogy nekimenjek.

Értetlenül állok az eset előtt. Tudom, hogy meghalt pár hónapja az apukája. Azóta megváltozott. Látom rajta, hogy azt hiszi, hogy őt mindenki csak bántani akarja. Ezért ő védekezésképpen támad. Ez érthető. Értettem egészen addig amíg másokra szállt rá. Most meg ? Igaz nem szól hozzám, meg semmi szóval nem baszogat... 'Csak' a hazamenőtársamnak dumál, hogy egy aljas dög vagyok és azonnal szüntessük be a 'barátságunkat' mer ő bizony akkor dobja a hazamenőtársamat. /jaj mer ők ugye barátok./ Nekem erről nem is kéne tudnom de a hazamenőtársam elmond nekem mindent. Szóval. MOST MI VAN ? Mivel tudom, hogy a csaj egy büdösbunkóparaszt a gyönyörűen megszerkesztett mondataimat nem pazarlom rá. Így a legcélszerűbb az lenne ha simán megverném. Csak azért kicsapnak sajnos. Úgyhogy most az a helyzet, hogy ülök ott magamnak és tűröm ahogy megakar ölni a szemével. Mert ugye mondom, hogy nem szól hozzám, tehát még csak vissza se tudok szólni neki mert nincs mire fel. Érdekes. Kíváncsi vagyok hová fog alakulni ez a dolog.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése