Pages - Menu

2011. április 28., csütörtök

Agatha Christie - Paddington 16.50


Érdekes volt. Más mint az eddigiek.
s p o i l e r.
A halott kiléte Synte csak a könyv legeslegvégén derül ki. Szóval így elég bonyolult volt a nyomozás. Legalább is számomra.
A "gyanúsítottak" azaz a család, itt volt a legszimpatikusabb.
Na de kezdjük az elején. Adott egy néni Mrs. McGillicuddy, aki lááát egy gyilkosságot. Átkukkol egyik vonatból a másikba. Bejelenti mindenkinek akinek csak lehet, ám de sehol sincs a holtest, így nem foglalkoznak egy öreg zavarodott nénikével. Hál Jimbonak, McGillicudy barátnője Miss Marple. Ő az egyetlen aki hisz  neki, sőt nyomozásba kezd Lucy Eyelesbarrow-val.
Lucy megtalálja a holtestet, 'belecsöppen' egy család életébe...

Család
Mr. Crackenthorpe - öreg, zsugori bácsi, én imádtam :D
Emma - a lánya, aki sosem fog férjhez menni. 
Edith - a halott lánya, kinek férje BRYAN.
Alfred - a fia, igazi rossz fiú. imáádtam :D
Harold - a másik fia, a tökéletes üzletember.
Cedric - a harmadik fia, = szerelmem. Ő ugyanis egy koszos művész.
Edmund - a halott fia. Biztos szerettem volna :D
Nos...A könyv borítója, itt is rengeteget elárult. Vagy is mégsem.
Ott a recept. Tehát a legelején eldöntöttem, hogy tuti az orvos lesz a gyilkos. "süti ne hagyd, h befolyásoljanak az orvos lesz az !"
Aztán elkezdtem olvasni...és olvasni. És aztán annyira egyértelmű volt, hogy BRYAN a gyilkos. Fuckyeah ügyes vagyok. Ezazzz.
A végén meg jött a döbbenet. Már el is felejtettem, hogy valaha aszontam, h az orvos az..Tényleg nem emlékeztem már a borítóra. Aztán wihííííííí Dr. Quimper a gyilkos ! /akit én csak, dr, kvimbinek hívtam/.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése