Pages - Menu

2011. április 8., péntek

Agatha Christie - Tíz kicsi néger.

Elolvastam.Kivégeztem.Megdöbbentem.*WOOOOW*
tíz kicsi monster *tarararara* , és a sárga kinyírta mind őket :'D
Tíz kicsi néger éhes lett egyszer, s vacsorázni ment,
Egyik rosszul nyelt, megfulladt, s megmaradt kilenc.
Kilenc kicsi néger későn feküdt le, s rosszul álmodott,
Egy el is aludt másnap. És nem maradt, csak nyolc.
Nyolc kicsi néger sétára ment egy szép kis szigeten,
Egy ott is maradt örökre, s így lettek heten.
Hét kicsi néger tűzifát aprít, gyújtóst hasogat,
Egyik magát vágta ketté, s már csak hat maradt.
Hat kicsi néger játszadozik a kaptárok között,
Egyet megcsíp egy kis méh, és nem marad, csak öt.
Öt kicsi néger tanulgatja a törvény betűjét,
Egyik bíró lesz a végén, s nem marad, csak négy.
Négy kicsi néger tengerre száll, és egy piros lazac
Egyet lépre csal, bekapja, s csak három marad.
Három kicsi néger állatkertben jár, egy nagy medve jő,
Egyet keblére ölel, és így marad kettő.
Két kicsi néger kiül a napra, s sütkérezni kezd,
Egyik pecsenyévé sül, és nem marad, csak egy.
Egy kicsi néger magára hagyva, árván ténfereg,
Felköti magát, és vége is, mert többen nincsenek.



Ez volt az első AC könyvem. Ezt ajánlotta a krimiföggő édesanyukám :D Aszonta "ha szabad ilyet mondani, akkor ez a legjobbja. " Persze elgondolkoztam rajta, hogy érdemes-e azzal kezdeni amitől már jobb nincs.?! De végül is csak belevágtam :D És hűűűű, ma este jön a következő könyv. Meghozta a kedvem, tökéletes indítás volt.
Az írása egyszerű, semmi túlmagyarázás nincs benne,  és rengeteget hagy az ember képzeletére.
(igazad volt Lizzie)
Úgy tűnt, hogy nincs benne semmi bonyolult, a mondatai olyanok voltak mintha csak simán hozzám beszélne, semmi költői zűrzavart nem éreztem....Aztán behozta a 10 embert én meg csak néztem :D Komolyan TÍZ ember múltját, jelenjét, és jövőjét akarja nekem leírni ? WOW.
Folyamatosan vissza lapozgattam...Most akkor ki is volt az a Vera? Mit is titkol Blore ? Hogy kerül ide Rogers ?
Furcsa, mert általában nem szeretem a monoton dolgokat, márpedig itt egy - egy történetet többször is el kellett olvasnom, kisebb nagyobb változtatásokkal melyek rengeteget változtattak a nézeteimen. *Délelőtt még eszonta, de má nem eszondja, és úrstn biztosan nem is ez történt valójában*
Mind a tíz ember itt van szépen lelki szemeim előtt.
Anthony Marstonba szerelmes vagyok :'D Nem érdekel mit tett. és akkor persze, hogy ő halt meg először. Ah kámon :D ez az én formám.
Nem találtam ki, hogy ki a gyilkos. 2 ember volt a vádlottjaim között. Hiába lapozgattam vissza, mint egy idióta, olvastam újra meg újra a versikét nem jöttem rá...Pedig omfg. Csak jól el kell olvasni azt a verset és MINDEN ott van benne :D ÉÉÉNBUTAAAAAA.
A legvége valami hihetetlen volt. Mindent. MINDENT. m i n d e n t. Szépen aranyosan elmagyarázott nekem, és lerántotta a leplet mind a tíz kicsi négerről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése