Pages - Menu

2011. április 18., hétfő

Junó dö heppieszt déj of máj lájf....

Oké, nem ez volt a legjobb..Talán?! Nem vagyok biztos benne.Lehet.
Van az apukám egy hatalmas atlantióceánNYI távolság és én.
Ma elvitt engem vezetni.
Ennek a mondatnak hatalmas jelentősége van, TE felsemfogod mennyire :D
Na segáz, nem részletezem.
Asza : semmibaj ha lefullad elsőre senkinek sem sikerül. nekem se, senkinek se.
Hát nekem kurvára sikerült :'D Vezetni jóó :'D Fuckyeah érzés.
Száguldoztam szépen kettesbe ....höh.
Mentem előre, hátra meg minden szar parkoltam és csessze meg nem értem, hogy a sok szőkenőnek ez miért nem megy ?!:'D
Véégre valami sikerélmény. Már igazán rámfért.


Lizziekém a szerelmi életedhez nem sokat tudok hozzászólni.
Szerintem a fizika jól sikerült neked.
Legalább is ha akkora mázlid van mint nekem :D
Hetek óta semmit nem csinálok csak olvasom a krimijeim, meg gitározgatok.....
Ma TöriTZ volt. Hátamögött ült egy csaj, 34578436724763puskával az ölében..
"Ahh nem adsz egyet?"
"Odaadom az egészet úgy is tudom!"
Szóval ötösTZ.
Reggel kémia...Mindenki a füzetet gyűri. Bejön a tanár.TANÁROD. Rámnéz :
"Akarsz dogát írni?"
"NEM."
"Akkor Cassie kivételével mindenki vegyen elő egy lapot"
Hmm (H) Fuckyeah. Tök nem csinálhatna ilyet Oo
Föci. Topográfia. Egészen véletlenül az a csaj aki mellém ült mindenegyes nekem lediktált város/folyó/izé után megkereste a saját térképén a tollával...KHM :D
Németszódoga előtt kitéptem a szótárfüzetem lapját....beraktam a tolltartómba...Lediktálta a szavakat. Kivettem a lapocskát elkezdtem nézegelni, közben nagyban vitatkoztam milyen óránk lesz és úgy tettem mintha az órarend lenne. fuckyeah :'D
és ez a mai napom volt.


Ja és igen. Nem rég sírt a szám, h nincs picőm. LETT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése