Pages - Menu

2011. április 6., szerda

kéééééééééééééééész.

Neved: Hát azt hiszem, hogy itt az nem publikus..Umm Süti.
Ki után kaptad a nevedet?: A szépnagymamámról..Ő is sütemény volt..Mignom.
Beceneved: Fakk :D Süti.
Korod: 15
Nem: Sütemény :D
Születésnapod: május 17. (FUUUUUUUUINDUSTRIAL.)
Ki született még ezen a napon?: 1× utánanéztem, de senki érdekes...
Történt még valami érdekes ezen a napon?: A Yeti kilépett a barlangjából.
Történt még valami érdekes ebben az évben?: Basszameg megszülettem, hát kell ennél több?
Horoszkópod: Bika (H)
A kórház, ahol születtél: Miért fontos ez?
Magasságod: ilyet nem illik TŐLEM kérdezni.
Súlyod: ahh hííztam. ééén?! :'D
Hajad színe: barnásszőkésizé.
Szemed színe: kékeszöldesizé.
RÓLA
Aki tetszik: HŰŰ. Hát HŰŰŰŰŰŰ.
Ha bárkivel rendevúzhatnál, ki lenne az?: HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ. Hát HŰŰŰŰŰ.
Mi az, amit elsőként megnézel egy pasin: a cipője fontos dolog de nyilván nem az jön a szememmel szembe.
Milyen számodra egy ideális randi?: olyan nincs, az mindig gáz :'D
Mennyire vagy romantikus alkat (tízes skálán)? hét. denem, csak jólhangzik :D
AZ UTOLSÓ
…film, amit moziban láttál: Aliiiceee :D Tim Burton ^^
…film, amit otthon láttál: BURIED. Jézusomomfg, ez a film ez ez ez ez HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ O_O
…könyv, amit olvastál: A. C. : 10kicsinéger. ez is kurvanagyHŰ. csak azér kisebb mer ebbe nincs Ryan:D
…ember, akit felhívtál: Liz. ő is HŰ.
…ember, aki felhívott: Liz.
…TV-műsor, amit láttál: elejétől a végéig ...*születik.
…kaja, amit étteremben ettél: pizza.
…dolog amire rájöttél: a nem hepiend sokkal jobb.
…szám amit meghallgattál: Rise Against (még nem tudtam eldönteni, h jó-e?!)
…dolog ami ma történt veled: Beszélek Hoocyval ez egy nagy történés, mert úgy érzem mééég közelebb van hozzám mint eddig valaha. :i
MÚLT
Akit a legjobban hiányolsz: az a szomszéd fiúú.
Amit a legjobban hiányolsz: amikorkicsi voltam és ketten voltunk anyával. az annyira jó volt.na az az érzés kéne...
Ha visszamehetnél az időben, hova mennél?: 60as évekbe, Jimbohoz !
Egy olyan dolog, amit megbántál: "I regret nothing" xD <- úgy érzem ez pont így marad :']
Egy olyan dolog, amit szívesen elfelejtenél: Pesten fejbe húztam egy kislányt a szezámmagoscsirkémmel. BOCSÁNAT.
JÖVŐ
Állás: szerintem nem lesz.
Házasság: biztos vagyok benne, hogy nem lesz.
Gyerekek: szerintem nem lesz.
Fiad neve: Levente
Lányod neve: nemlesz,
Nászút: ezek után...:D
Hol fogsz lakni?: parkban egy padon.
Mit fogsz csinálni 20 év múlva?: én már akkor nem élek.
EGYIK VAGY MÁSIK?
Virág VAGY Csoki?: nem szeretem kifejezetten a csokit, meg amúgy is virág.
Szárazföld VAGY Tenger?: szárazföld. és Némó nem tudja kimondani, h tengerirózsa.
Alma VAGY Narancs?: narancs.
Vanília VAGY Csoki?: egyiksem.
Vígjáték VAGY Horror?: vígjáték.
Akció VAGY Művészfilm?: művészfilm.
Könyv VAGY Újság?: könyv.
TV VAGY Rádió?: mindennap bömböl a tv, és nem történik semmi. Viszont egyszer sütés közben hallgattam  a rádiót, max 30percet de az a beszélgetés örökké bennem marad... RÁDIÓ. kár, hogy nem hallgatom többet.
A pohár félig üres VAGY félig teli?: kakaóóóóó.
HISZEL A(Z)
…angyalokban?: a-a
…földönkívüliekben?:a-a
…Pokolban?: a-a
…Mennyországban?: a-a
…Istenben?: a-a
…magadban?: csak magamban..
ELŐFORDULT MÁR VALAHA IS...
Ültél repülőn?: majd fogok .
Sírtál mások előtt? hát ez nem kérdés..
Másztál fára?: imááádok fáramászni:D
Elaludtál moziban?: amikor Edward és Bella beszélgettek becsuktam a szemem és utána nem akartam kinyitni :D
Találkoztál híres emberrel?: :i
Féltél, hogy szurit kapsz?: CRYYYBAAAABYYY.
Tömték fogadat?: igen (lényegesinfó).
Telefonbetyárkodtál?: ......
Lógtál az iskolából?: igen.
Sírt barátod a válladon?: hát konkrétan a vállamon nem.
Voltál tempomban?: jaj ne is mond.
Voltál síelni?: kizárt.
Fennmaradtál egész éjszaka?: Ohh Lizzie :D
Táborban voltál?: ühü. de nem tudtam élvezni, mert pici voltam.
Fociztál?: imádtam.
Sushit ettél?: nem.
Külföldön voltál?: voltam..csempésztem. Csigát.
Bepisiltél?: egyszer annyira röhögtem, h ....
Gondolatban megöltél valakit?: nem tudnék embert ölni.
Volt autóbaleseted?: a játékmotorommal volt má ótóbalesetem....
MIT GONDOLSZ RÓLA
Álmok: HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ..
Szerelem: viccessé teszi az embereket.
Fiúk: Lányok: .
Élet: keményen kell játszani benne.
Halál: remélem izgalmasan halok meg.
Titanic: nemláttammég.
Dohányzás: soha.semmilyenkörülményekközött.
CSAK ÚGY
Plüssállatkával alszol?: egy bulldoggal és egy patkánnyal.
Hány párnán alszol?: 3.
Jobbkezes vagy, vagy bal?: jobb.
Mi van az egérpadodon?: pinkly :D
Mi van az ágyad alatt?: matrackám van és az alatt egy levél....
Amitől a legjobban félsz: felelősség.
A legrosszabb érzés: az amikor csalódást okozok másoknak, és ezt elég sookszor érzem. valamit rosszul csinálok.
A legjobb érzés: HŰŰŰ.
Mi jár most a fejedben?: az, hogy én egy csiga vagyok :'D
Vannak háziállataid?: vannak, sajna egyre kevesebben.
Ha állat lehetnél, mi lennél?: SÜN!
Melyik szavakat használod túl gyakran?: *HŰŰ*SHIT*SYN*SÜN*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése