Pages - Menu

2011. április 27., szerda

I'm fuckin perfect !

Az apukámnak május 6.-án van a szülinapja.
Lementünk a drága anyukájához, és nővéréhez. Szerintem nem meglepetés, hogy nem szeretem őket. De ez tök kölcsönös dolog. Na de whatever.
Ők előrehozták apa szülinapját meglepték egy tortával. Én örültem neki, de rendesek. Persze a tortához nem nyúltam, úgy ahogy az itókához se meg semmihez ami náluk volt.
Leültünk beszélgetni. A nővére sorra vette, hogy kiknek van szülinapja májusban.
"Ugye Öcsinek, Evelynnek, (igen ipszilon..), a barátnőmnek Mercinek, és a szomszéd fiúnak." szószerint idéztem.
És akkor én csak ültem ott és hallgattam.
Tudom, hogy ehhez már szeretni kellene, hogy tudják mikor van a szülinapom. És FUCK IT NEM ÉRDEKEL.
De én is emberi lény vagyok, és aaaahsfhdshguid rosszul esik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése