Pages - Menu

2011. április 25., hétfő

Nyuszi hopp.

Hjaj, minek ez a nyulambulam ünnep?

Az eddigi évek során mindig átvészeltem valahogyan, csendesen aranyosan.
Játszadoztam a 'rokongyerekekkel', de most ez valahogy sehogysenem sikerült.
Kezdődött azzal, hogy Gergő indokolatlanul hamar hajnal 10órakkor robbant be a szobámba.
Van egy vadászgörénye. Nem tudom...Mondtam már? Most mondom! Aranyos, úgy néz ki mint egy görény.  
Nem valami bizalom gerjesztő lény. Umm.
És akkor elindult az áradat. Én nem értem, hogy mi miért nem tudunk elhúzni otthonról, mint mások...
Aztán jött Bmakka, akit már abszolút nem tudtam tolerálni. 
Hallgattam az elképesztő sztorijait, és bólogattam. 
"Jihajj, aha ühü, hát ez van." 
Megkért, hogy fészen legyek már a barátnője :'D mer összeesküdött egy kopfaugihoregfnvkjjdaopv nagyon hosszú sztori. Lényeg az, hogy NINCS FACEBOOKom. 
És jobb. Sokkal jobb nélküle, és egyáltalán nem kísért. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése