Pages - Menu

2011. április 6., szerda

A rágó tényleg megmarad HÉT évig a hasban ?

Hmm.. Well...You know..Lizzie ! Kámonháni, aszontad rá, hogy jó ?!
Elkezdődött a film..
Első perc : Jéé ez jól néz ki.
Második perc: ahh hát ez sem rossz :P
Harmadik perc : Okéé na ő lesz a szerelmem.
Úgy gondoltam három "oké" férfijú után nem lehet szar ez a film :D
Fuck - Man :D
Scott hangja mókás. Úgy beszél mint egy elfáradt kismacska. "wooooow."
Imádom Wallace-t ^^^
Az elsfélórán röhögtem, izgultam, yaaaaaay ez jóóóóóóóóóóóóóó.
És akkor jött az első ex.
én meg
 W T F ?
aww mindig zerot iszott :P
és jött a többi ex és én csak néztem és rádöbbentem, hogy ez a film bizony erről fog szólni. Az eddig főszerepet játszó ZENÉT félredobták és el akartak vezetni a gitártól egy hülye lézerkardig.
 W T F ?
És akkor meghalt. de mégsem..


Tudod, hogy nem szeretem a fantasyt :D Leéltem kemény 15 évet (OMFG 1 HÓNAP ÉS INDUSTRIAL!) anélkül, hogy belekukkantottam volna a starwarsba, esetleg (most nem jut eszembe mi a neve..) a nagyfülű sorozatba, aztán a hősök sem tetszett és TE ajánlod nekem EZT ?:D
W H Y ?


" Ne hagyd, hogy a múltad tönkre tegye a jövőd." szerintem ez az egy mondat volt értékelhető. Umm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése