Pages - Menu

2011. április 9., szombat

dzsíííszííítíííívíííí

És Lizziekém milyen az a mennyország ?
Szerintem nincs. Se pokol sem menny.
Na de eltudom én képzelni attól, hogy nincs. Igazából ez egy érzés. Az egész mennyország egy kis érzés. És ezt rajtam kívül csak te tudod :'D LBC - Little piece of heaven. Amit az alatt átélek, hmm na ha az a menny akkor kurvára oda szeretnék kerülni. Nem mondom, hogy nincs jobb dolog nála, de asszem nem kell túlbonyolítani a dolgot. Ha csak egy picit is olyan önfeledt lehetnék ott mint a dal alatt...Akkor az a kövi cél, a kelbimbóevészet után.


Apa itthon van, ami annyit jelent, hogy indokolatlan mennyiségű csoki, gumicukor, kisdobozos kóla, whiskey!, likőr, málnássör, tetoválósújság, pénz, és BÉKE van az amúgy hangos kis családiházunkban.
Na lizzie mit rakjak félre ? :D


Akarok, szeretnék valami tollat beleilleszteni a kusza hajszálaim közé..De itthon nincs semmi :'D jaj ez olyan jaj. Mi az, hogy nincs olyan szép nagy mint ami Janienek van a Hairbe ?:D Vagy Lafayettenek ?^^


Hümm. nem is tudom THREE DAYS GRACE ! eléggé.NAGYON.de annyira mégsem. Ez tök fura de csak egy darabig tudom őket isteníteni :D nincs bennük meg az "iksz" :'DD


én öhm..valahogy muszáj nyomot hagyni a tegnapi kiakadásomnak. sp.


Jaaaj, a tetoválós újságban van egy oldad Jacoby Shaddixról.. Még ha németül lenne talán menne is.. De ez flamaaand :'D


Megnéztük a toystoryt. Igen még ezt sem láttam. Tudom, sajnálom.
"Buzz te repüüüülsz!
Dehogyis...éépp csak elegánsan zuhanok!"


Asziszem csokiterén új dimenziók nyíltak meg előttem. Kezdem élvezni a dolgot. Amúgy meg unatkozom :D
Elkezdtem az új AC könyvet, "gyilkosság meghirdetve"....
Liz, kurvára örülök neki, h elolvasod majd a könyvet, és OMFG nagyon NAGYON n a g y o n , kíváncsi vagyok, hogy mit értesz a gyilkos kilétén, így olvasatlanul. Még ha most tisztán is tudsz gondolkozni, és asziszed tudod mire kell majd figyelned, az olvasás közben  totál elveszted majd a fonalat, és csak bámulni fogsz, - még mindig okosan - mert asziszed majd, hogy még mindig tudod mi van, és a végén meg bámulsz és kineveted saját magad. Már várom a pillanatot :'D
Aztán persze az is lehet, hogy egy zseni vagy és nem "csal lépre " semmi, és senki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése