Pages - Menu

2011. június 15., szerda

____________


Tadaaaa. Együtt a családdal. Ezazz.
A gyros amit zabáltam. Nos volt benne egy porcelán tányérdarabka :'D
Persze a napnak közel sem ez vt a lényege de na. Ez maradt meg.
Meg az az emopáros a folyónál. Esernyős fagyija vt. A köööööcsöööög.
Megkaptam az új fülesem pár napja. Szépen szexin szól. Hát persze, h a régit raktam be. Ami recseg. Dejó. Azért nem volt annyira rossz dolgom mert Deep Purple ment. Nomeg tórúszmisz. Aminek a lemezén mellbimbók vannak. Holnapra lefotókálom Hoocy : P
És igen egészen eddig Synte nem is mondtam semmit. Semmi érdekfeszítőt, lényegeset.
Júúúj baszki 570ft volt a monster. szóval nem kaptam..ejj csunyadolog ez.
Vettem sárga meg kék bőrt. Ami nem bőr.
én: fekete van?
eladó: nincs, mert az túlságosan megfogta a bőrt.
ahhha.
Azt hiszem most megyek és megnézem a horror filmet.
vagy a vizet az elenfántnakot :'D.....a horror izgibb lenne. aúúúw yeah.
Ahrin édes.
Ez is felesleges dolog, és az is, hogy az Industrialomból patakokban folyt a vér.
Ja igen ez NEM felesleges dolog és a fülemből ömlött.
Nos vicces, mert nézzük csak meg az indiaiakat.
A világ legkoszosabb népe tele patkányokkal, piros pöttyökkel a homlokukon, és pckkel. Ott a mocsokban, éles fadarabkákkal bökdösik egymást majd beleraknak valami vasat és vígan élnek vele. Yay.
Én a kis európai fülemmel meg szenvedek. Ez nem fair. És persze az sem, hogy Rev meghalt.
Kérdem én Jimbo miért ?
Én olyan kedves és aranyos voltam eddig hozzád. Sosenemfelejtettem el megköszönni ha valami jó ért. És most? Semmi hála? Annyi jóindulat sincs benned mint a döglött tehénben.
FUCK. FUCK. FUCK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése