Pages - Menu

2011. június 8., szerda

synsynsyn

Kezdem azzal, hogy négyes ismétlem NÉGYES lettem bioszból.
Ja, hogy ez miért furcsa ?

       1.félév 3, 4, 3, 2, 2 azaz hármas voltam.
2. félév 1, 1, 1, 2!!, 1, 1.

Imádom Jimbofant :D <3 Végre egy tanár aki a kétszép szememért és a Jim Morrison szeretetemért kivételezik velem. Ja, és azt mondtam már, hogy péntekre elhozza nekem a könyvét ?:D és egész nyárra ideadja?^^

"Picő gyere el velünk vásárolni !"
Én még életemben ennyi ruhát nem próbáltam...
Soha, de soha nem gondoltam volna, hogy valaha ebben az aranyos kis életben veszek magamnak egy rövidnadrágot. olyan tényleg rövidet. de csessze meg most itt van az ágyamon. és holnap osztálykirándulás. és én abba fogok menni. és most azon agyalok, hogy mi legyen hozzá a felső.
Cookie, What the Fuck is Wrong With You ?Három póló van. Az egyik totál hippi, virágos olyan bő a csuklómnál (hogyan mondják ezt szépen?:'D)
A másik olyan mintha rászart volna egy csillámpóni de van rajta egy *DOBPERGÉS* borz.
A harmadik meglilafeketecsíkos és halálfejes.
Szóval választhatok, mi legyek holnap? Punk, Hippie, vagy Tucatember?
És egen, én ezt most idekomolyan leírtam. És igen Liz hiányzol és miért nem írsz nekem pár sort ha az exednek tudsz. nem költői kérdés.

Megváltozott a tumbli. Mindenki fel van háborodva. Höhö, nekem tetszik.Illetve semmi bajom nincs vele én szeretem a változásokat.

Tesóm is bak. Elegem van a bakokból. Én nem hiszek a horoszkópba de nos. mégis.

Megvettem a bravot. (nem a fluor poszterért.de)
én én. mondhatnám azt, hogy van benne egy oldal arról. hogy IAN SOMERHALDER TÖKÉLETES. meg azt is mondhatnám, hogy benne van ADAM LAMBERT, meg azt is, hogy felhúztam magam egy amcsi skinst reklámozó cikken...sőt, még a patiszonos kétoldalnak is örültem. egen ez mind van. Lényeg?
A kibaszott Good Charlotte jön a szigetre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése