Pages - Menu

2011. június 3., péntek

Wííííhar van ^^^

A sok indokolatlanul ritkaszar nap után jött egy jó..ezek után már mindenképpen jónak mondható. de persze megin vt....én nem értem, h mikor lesz már vége ennek a pechszériának. Jimbo..Kérlek? Szépennézek. Hagyd békén a családom. hümm. nem, nem publikus. Még annyira sem, hogy két embernek elmondjam. Haha.De csak annyit, hogy nem konzerv cipőért sírok, sem azért mert nem adták meg a hetes matekból, vagy tegnap nem tudtam venni monstert.
Témaváltás.
Megpuszilt Jimbofan KÉTSZER xD
Olyan Synten áradt belőle a piaszag....szerencsétlen.
Lizziekém imádom, h amikor telefonálunk semmi sem jut az eszembe xDDD
Ma éjszaka befejezem a falam. Holnap képek. Már alig várom :D Sztem kurvajólett.
Ez a hét...Az idegeskedés legalább arra jóvolt, hogy a betűSynezéssel és vágással, ragasztással vezettem le a feszültséget.
De mégegyszer, kedvesdrága Jimbo. STOP! O_O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése