Pages - Menu

2011. június 22., szerda

Shhhhh mint Shhhüti.

Ma Ronnieval és egy szürkemacskával álmodtam...
Júli 26.-án jön ki az új album. Ahh de messze van az még..
Az álomban látott vörösessárga macska pénzt és sikeres üzletet ígér; a fekete-fehér macska az álomlátó gyerekeinek a szerencséjét jövendöli; a foltos macska, annak a jele, hogy a barátjaival lesz szerencsés az illető. (ésaSZÜRKE?)Macskával álmodni féltékenység, civakodás.Macskával álmodni nagy gyermekáldást jelent.Macskával álmodni általában kedvezőtlen előjel, jelezhet hűtlenséget, árulást vagy valamilyen szerencsétlenséget.
(anyád.)
Rám nem támadott. Nem karmolt. Én simogattam. Ő meg hagyta magát. Ja és az apám vette nekem. Aki rühelli a macskákat, én sem szeretem őket. De ezt bírtam, mert nem vedlett.Aztán meg már ott voltam a nagyapám műhelyében, SOK macskával akik a gyerekkoromat Synesítették. És játszottam velük. Hűűű.

Kiolvastam a zabhegyezőt. Én már nem is tudom hanyadszorra.
Az a jó a könyvben, hogy mindig mást jelent. Hiszen változok. Nem az, hogy öregszem...Csak, hogy pizsamában  olvasom-e illetve kalapban, vagy szarvaslövősapkában.
és igen, most próbáltam idézni. vagy nem is idézni, csak valahogy Holden szavajárással írogatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése