Pages - Menu

2011. június 13., hétfő

Waiting for foREVer

Hümm.
Ha szavakkal kellene jellemezni a filmet akkor fura, különös, nyomott, aranyos.
Egyértelműen a fsz férfiú viszi a prímet. Jóformán miatta néztem csak végig. Mert annyira HŰŰŰŰŰ volt.
Na megabátyja. Az is HŰ volt. Az összes többi ember benne nem sokat dob a filmen.
Ugyan már az elején tudtam, hogy Richard meg fog halni azért a végén mégis meghökkentett.
 'nebazz tényleg meghalt?:O'

Willie....A mának él illetve csak is egy lánynak. Ooooh ez olyan romantikus. :'De közbe meg nem. Szerintem a film egyáltalán nem sorolható a nyálas kategóriába. Inkább elgondolkodtat. Najó ennyire azért nem volt ám jó.
Nincs tele csöpögős jelenetekkel. Sőt. A végén szembesültem csak vele, hogy az egéész másfélórás filmben még csak egy csók sem csattant el. Mondom én, hogy fura ez a film. :D
Imádtam a pasi pizsamáját. Olyan puhaaaa.
és jéé. a valóéletben is HŰ. mégHŰBB. ...akarom :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése