Pages - Menu

2011. június 18., szombat

fogalmam sincs mitcsináltam, de ez a bejegyzés ilyen huncutul rendezetlen lesz.

Nem szeretek vásárolni, és utálom az embereket.
Nem tudom mióta lettem ilyen negatív....Pedig olyan boldog 12éves voltam.
Na deminegy. A lényeg az, hogy ma voltunk egy bazinagyDEKAJAKRA...pppiacon.
MézesésIllatoscsirkeÉdesSavanyúAnanászosSzósszalÉdeskáposztávalKrumplivalésTartárral.
Csak rakosgattam a lábam. Untam az egészet. Ahh nem tudom miért voltam ilyen Oo. De komolyan :'D








Én még a legnagyobb szarban is vigyorgok ("nem mehetsz fishingre..OKÉ DE VAN ITTHON KAKAÓ ?^^^") most meg ilyen HűdeHű hangulat kellett volna és nemjött.
Na de segáz. Ez volt az utolsónap, hogy itthon van Apa. Ez volt immáron a 78357832475981242-dik nap amiit "családként" együtt töltöttünk..Yay.




Mondtam már, hogy szeretem őket?:D Úgy bírom az ízlésüket.
Apa : Led Zeppelin.
Anya : Jimbo.
Tesóó : Gánz.
Cass : Jimbo, Kurt, A7X. érteeeeeeed ? A-7-X




Amikor megláttam a fekete pólót "avenged sevenfold" felirattal aszittem elsírom magam örömömben. Csak a felirat vt rajta. Asza a pasi, h ez xxl-es, mondom JÓÓÓAAAAZ *.*
Elővett egy dobozt....Kidobált egy csomó pólót. *_______________*
Soroljam ? Volt City of Evil-ös, meg olyan amin a képük vt, meg elbaszottdefbetes :'D, megmég egy city of evil....csak másféle :'D.
naoké...totál sokk.Bőség zavara, én itt halok meg aaaahhh xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése