Pages - Menu

2011. június 9., csütörtök

Oké...eLOLvastam mókuspofát :'D ahj nem is tudom hogyan nevezzem szerencsétlent.
kedvenc mondtad "nem vagy egy Syn..." aztán meg
"Főültágító szettet aztán később industrial másikba kapocs, és egész karos tetoválást is akarok csináltatni. Mind ezt azért mert már megtehetem. Már jól állna." aaaaaaaaaaaaaah gooooooooooooood :'D
véleményt most hűdemondanék így ANNYIRA BESZÉLNÜNK KELL SÜTIKÉM MÁ H ELSEMHISZED:o xDDDDDD
khm megcsinálom mókusprofesszortesztjét :P


1.  Te vagy nekem...az én egyetlen Lyzyster fucnkin' Autóalkatrész Gatesem :P
2.  Te vagy nekem az a kis...kép a menő a7xes pénztárcámban.
3.  Csak te...tudod, mi az a Synte majdnem Mattkőzött.
4.  Miattad...tudom használni a torrentet :'DD <3
5.  Miattad szeretnék...mellet villantani rock am ringen Mattnek :'DDD
6.  Hozzád...fogom majd adni Synt.
7.  Miért...nem születtünk Huntington Beachre?
8.  Csak és kizárólag...veled vagyok hajlandó LBCt nézni.
9.  Elszeretném mondani..., hogy ma ettem szezámmagos csirkét és képzeld 'újra' beleszerettem Pocokkába. Úgy látszik minden osztkirin elkezd vmi mozogni bennem xDDD még szerencse h hnap az utsó nap..
10. Csupán...200(??)km választ el minket.
11. Annyira...akarok szigetre menni veled. én nem tudom. egész fura gondolataim voltak ma...lefújok mindent és csak is SZIGET? .......................................
12. Nem igazán...értem, hogy miért csinálom azt a izét, dejó...
13. Folyton...a lájk ment ma a fejemben.
14. Nem tudom...mit álmodtam ma.tegnap.
15. Akármit...is gondolsz most...höhö.
16. Teljesen...fel vagyok pörögve.Tudod mit ettem ma? Monster, aztán a sör, mégsör, megajándékoztam magam egy redbullal, aztán pocokka vett hellt.
17. Egyszer...talán, még a fiksünt is befejezzük és meghalunk végre.
18. Talán... i'm, but i'm not :D
19. Te...is szereted a kakaót. akárcsak én.
20. Szeretlek...Én is szeretlek.




10 perc múlva:


" Céltalannak tűnő könnyedséggel bolyongtunk az utcák között, táncoltunk, ugráltunk, ruhában-szexeltünk. " ahh.
"Meglepétesemre azonban Syn teste helyett a Revé feszült nekem. "
re: WHAT THE FUCK LIZZIE?:o xDD én vagyok Mrs. Sullivan (H)
" Ajkai lefelé indultak és elöl-kapcsos mellatartómat a fogaival szedte le rólam. Eközben Syn egy mozdulattal tépte le Cassieről a ruhát, majd egy másikkal a fehérneműt. "
azta.kurva.eget.
nemérdekel ha bemásolom az egészet sokk hatása alatt vagyok xDDDDD
"erősen fogta a derekát és csukott szemmel élvezte a teljesen új - és valószínűleg titkon rég óta várt - élményt. "
valóSynűleg:P


vége. NE ÉN MÉG AKAROM:o
nos most asszem a szám az tátva van, és egy jódarabig úgy is marad. elolvasom még. egyszer.....kétszer.
and again and again and again. OMFG LIZZIE .
tudtam, hogy ezt neked kell megírnod jééézus ne erre szavak nincsenek ááááh kész vagyok xDDD
khm azért azt megjegyezném, hogy Rev után Synt biztosan csalódásnak érezted . persze ő az úr a háznál de mindketten tudjuk, h Jimmy 'menőőbb'.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése