Pages - Menu

2011. június 4., szombat

let it die.

Hazajött apa.Ami jó dolog. De most mégsem annyira.
Úgy vártunk mint a messiást. "ő majd megold mindent"
a faszt ^^^ de segááááááááááááz.
hozott nekem redbullt meg zerot meg kávéslikőrt, meg ALKOHOL MENTES SÖRT (anyád.), meg a zsebembe nyomott 20eurót, meg olyan gumicukrot ami folyik. ennek van értelme?

Megmutattam anyámnak a lány és a csavargót.
Először az Illést. Tetszett neki. Ő anno szerette is őket :
"eltemetve örökre...ah."Utána a quimby :
"ELTEMETVE ÖRÖKRE :o MÉGEGYSZER!!!!"


FISHING ON ORFŰ.
AKAROOOOOOOOOOOOOOOOOOM.






(hatásszünet.)










KÉSZ A FALAM. KIBASZOTTUL KÉSZ A FALAM. FELRAKTAM AZ UTOLSÓ BETŰT IS.
Ma csak feküdtem a földön, és bámultam, és énekeltem csendben halkan...


Álmodtam. Azt álmodtam, hogy Sipivel msnezek. Szóval beszélek. Illetve írok neki. Ő meg vissza.
Megbeszéltük, hogy kivel mi történt azóta.
SzalámaAloSzexPítcsiCobcsiZekcsiGontikaaa, banánosrépáskrumpli mer jól reppel szóval ez Mike.
haha.


Alig várom már, hogy hétfő legyen és lógjak irodalom óráról. Elmegyek majd hazamenőtárssal fagyizni. :'D
Alig várom már, hogy kedd legyen és lógjak irodalom óráról. Elmegyek majd hazamenőtárssal fagyizni :'D
Alig várom már, hogy szerda legyen és lógjak irodalom óráról. Elmegyek majd hazamenőtárssal fagyizni :'D
Aztán csütörtök és asszem megyünk osztálytkirándulni. Azt még nem tudjuk, hogy hová cinkes.




mentem a tvbe a "nevem sp" c zseniális IZÉ. Elkezdtem énekelni, h "neved sp és köcsög buzi homár vagy, és tőled meleg a szoba te pöcs stb"
- én nem értem miért bántják annyian SPt. Én szeretem, helyes... - anya.
KÍNOS CSEND.
- jól van na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése