Pages - Menu

2012. április 26., csütörtök

abrakadabra bableves.



Na mondom, jól van? Figyelsz? 


Először is *torokköszörülés*
Kedves Pletyus! Ígértem neked valamit és - egyelőre - nem teljesítettem.  Ez eddig tökélesen rám vall, nem csalódtam magamban.
* Most jön az a rész, hogy elkezdek magyarázkodni * 
Beteg vagyok. Nem kicsit nagyon. Amolyan ágyban fekvős, megmozdítom a fejem és hányok, nem fordítom de már megint hányok, amúgy vasárnap óta nincs bennem nagyon több pár keksznél és teánál. Erre most nagyon kíváncsi lehettél.... Lényeg a lényeg beteg vagyok. Nem fogod elhinni de bejárok suliba. MATEK ÓRÁKRA. Meg ma voltam művészeteken is, mert a realizmust vették. What a ... nem is tudom mi vagyok. 
Van egy kicsi jó is abban, hogy beteg vagyok..... Írtam pár oldalt seven'sfiction gyanánt. Mondjuk ez nem tudom mennyire jó hír. Amúgy mekkora idióta név lett ez amióta nem vagyok heten. Segáz.
Eléggé darabokban vagyok, de már kezdem magam összeszedni. Már egy blogbejegyzésnyire összeszedtem magam! sütifanfact# imádok mesét nézni amikor beteg  vagyok. Amúgy nem túlságosan.
*témaváltás*

Nem sokára Fishing on Orfű, és nyár és Lizzie és Hoocy és OMÁJGÁD.
Készülök megvenni a foo jegyet. Bezony. Micsoda megható pillanatok elé nézek. Úgyis elbaszom.
Igen, ezek tartják bennem a lelket. Mint látod semmi izgalom. Csend és hullaszag.

1 megjegyzés:

  1. Nem probléma:D Egyszerúgyiselmegyekegyjósnőhöz. igyál borsmentateát és néz nagyon rossz filmeket. Az segít. Jobbulást:)

    VálaszTörlés