Pages - Menu

2012. április 2., hétfő

Nem tudok címet adni.

Már vagy negyvenkettő túrórudis papírom van.
Alapjáraton szeretem az ünnepeket. Szeretem a születésnapom, még jobban szeretem mások születésnapját, szeretek karácsonykor adni és kapni, bírom a szilvesztert és remélem egyszer lesz egy szexuális halloween partiban is részem. És még hálát is akarok ám adni.
Na itt van ez a NYUSZIZÁS.
Eleve. Van nyúl meg tojás. De azért mi jézus (<- aztakuraeget. ha kisbetűvel írom a 'jézus' szót akkor aláhúzza piros cerkával O_O ezmi. azért is kisbetűvel írom.) feltámadását ünnepeljük. Ugyanmár. Hol van itt róla szó ? Amikor jön az indokolatlan mennyiségű férfinemű rokonhadsereg megönteni az irdatlan büdös kölnijével - ami már évek óta ugyanaz - akkor hol van jézus ? És amikor jön a nagymamám, hogy 'EGYÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉL! te leány mert olyan vékony vagy! eszel te rendesen? láttam, hogy nem vettél még belőle.' és amikor kivételesen tényleg ettem valamiből és azt mondom, hogy ' az előbb ettem' erre: Jaj ugyan ki látta azt ? Agyfaszt kapok tőlük. És amikor a tesóm bezsebel x összeget én meg pislogok nagyokat ? Amúgy meg nem hiszek semmilyen nemű istenségben - kivéve Jimbot - szóval, rám ez nem is tartozik. De akkor a kari sem. Damn. Reménykedem azért, hogy megdobnak pár forinttal. Ami annyit jelent, hogy már is lenne mit félrerakni FISHING ON FUCKING ORFŰRE.
Tavaly is totál lázban égtem, aztán végül nem mehettem, de idén ez egyszerűen nem következhet be. Neeeem. Szóval vigyázat Orfű (alterhercegek) mert jön Hoocy, Lizzie valamint szerény személyem.
Nagyon remélem, hogy Júni 20ig senki sem követ el nagyobb baromságot, továbbá lesz pénzem. Najó inkább utóbbi miatt aggódom.
A terv az, hogy foo-ra még csak csak adnak mert útba esik a szülinapom... Aztán utána lesz egy hosszú július. Amit elvileg végig kellene dolgoznom ?!,hogy legyen pénzem szigetre. Mert nekem még mindig elvetemült célom Szigetelni. És szerintem foo után megjön majd Lizzie kedve is. Vagy ha nem sziget akkor mégmégvalami. Tök zsírcápa lenne huzamosabb ideig Lizzievel lenni. És Hoocyval is mondjuk. ÚÚÚ valamit kellene ügyködni. De a Balaton olyan messze van. Eh. Szóval igen, teljesen rávagyokizgulva a témára, kattog az agyam és wihííí mindjárt nyár. (ÉS NEKEM MÉG NINCS KALAPOM)
Oh baszki. Juteszembe. Ofim mindenáron több napra akar menni kirándulni. De ennek a költsége nem osztálypénzből menne. Az én drága szüleim meg itt mondják, hogy 'menjééél, minden éven élvezted eddig' stbstb. Hiába elmondtam nekik, hogy nem akarok menni. Ill akarok, csak inkább azt a a pénzt is elraknám a nyárra.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése