Pages - Menu

2012. április 7., szombat

És most elmegyek világgá.




Semmi kedvem a holnaphoz. Illetve a mához. De nekem csak akkor lesz ma ha felkeltem, na ennyit erről.
Szóval elkezdődik majd a húsvéti-rokonlátogatás. Legelőször olyanokhoz megyünk akiket utálok. De tényleg.
Vannak azok a rokonok akiket nem kedvelsz de mindig hoznak neked valamit, hogy ezzel is ellensúlyozzák a gyökérségüket. Aztán van még az a rokon aki már-már kínos, de azért képes megnevettetni. Aztán vannak azok a rokonok akik mindenféle álvigyorral köszöntenek, te is visszamosolyogsz rájuk és eközben szidjátok egymást. Én tudom, hogy ők utálnak engem és ők is tudják, hogy én utálom őket. Egyszer azért, mert az anutámra hasonlítok, mert nem vagyok fiú, mert szebb vagyok mint a lányuk és vékonyabb vagyok és vörösebb, és cakpakk mindenben lekörözöm azt a kis nyomorékot. Na jó váltsunk témát, remélem túlélem a dolgokat és elegendő pénzzel lépek majd le.
Ugyanis ma kinéztem magamnak egy rövidnadrágot és egy felsőt amik összesen négyezer forintba kerülnek. Mondanom sem kell semmi fantázia dús ruhadarabra nem szabad gondolni, valami divatos szarság.... Ez van. Amíg itt lakom ezt kell szeretni. Csak semmi egyediség vagy bármi ilyesmi.
Ja igen ma voltunk ám vásárolni. Tudtam, hogy nem kapok cipőt, mert megmondták nekem, hogy NEM KAPSZ CIPŐT. erre hazaértünk,
anya : nem értem miért nem tetszett neked a tornacipő ?!
én : wtf fej.
anya : hát nem mondta neked apád, hogy kell-e a virágos cipő ? megvettük volna.
apa : azt hittem te kérdezed meg tőle.
én: nekem nem kell virágos csak a 900ft-os piros *-*
Igen ez volt ma a hatalmas tragédiám. kaphattam volna cipőt ha kinyitom a számat. ejjj a kutyafáját.


Amúgy kaptam kölcsönbe egy könyvet. Mondjak jobbat ? Van telefondugóm. Úgy, hogy Lizzie ne merészeld megtalálni.... Apám bebaszott a kocsiba, hogy megyünk dugót venni. Én meg már aszittem, hogy megsajnált amiért annyit nyavalyogtam DENEM, önös célok vezérelték ofkorsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése