Pages - Menu

2012. április 9., hétfő

Boldog Nyuszit !




Valamivel  nyugisabb volt ez a húsvét mint az eddigiek.
Reggel nyolckor felkelt apám így kénytelen voltam alvást színlelve csendben meglapulni a matrackámban. Annyira jól ment a színlelés, hogy el is aludtam rögtön.
Arra keltem, hogy csörög a telefonom....
- Heeeeeeeee, felkeltél már ? - köszöntött drága Balázs. - Mert akkor indulunk ! - és lerakta.
Aranyos. Megszokta már, hogy minden kibaszott húsvétkor úgy viselkedek vele mint aki a legnagyobb ellenségem, mivel mindig HAJNALOK HAJNALÁN jönnek, és már csak anyám rohan felhozzám, hogy ' öltözz itt vannak balázsék' hát persze, hogy ölni akarok, kómásan, de ölni. Szóval a reggelem jól indult. Meglepően normális volt. Aztán megjöttek Gergőék is. Gergő ÉS a barátnője. Bántam picit mert jó lett volna külön-külön beszélgetni velük dehátna. Aztán befutott Gergő bátyja - akit nem szeretünk - és természetesen totál a középpontba helyezte magát, ő beszélt a vendégsereg meg hallgatta. Aztán Gergő ÉS barátnője valamint bátyja egyszerre távoztak, szóval Gergővel semmit nem beszéltem. Csak annyit, hogy kellett volna neki malacka, de megmondtam neki, hogy Hami nem fog szülni mégegyszer mert nem engedem meg neki.
Aztán lassan balázsék is elmentek. Mondom nem volt semmi gáz. Azt bírom benne, hogy. Ez most hülyén fog hangzani, de sokat elmond egy emberről az, hogy hogyan viszonyul a hallássérültekhez - nagyimhoz. Ha én nem lennék velük körbevéve nap mint nap akkor valszeg én is elintézném őket egy intéssel meg egy mosollyal, de nagy ívben kerülném őket az tuti. De Balázs más, mindig bókol neki és bátran kezd bele olyan beszélgetésbe aminek a felét nem érti. Aranyos. Na mondom ennyi, tényleg. Szóval ezeket muszáj volt leírnom, de tök  nem érdekes MIVEL TEGNAP AKKORA KURVAJÓFILMEKET LÁTTAM. De erről csak a kövi bejegyzésben, ami szélvillámsebességgel jön mindjárt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése