Pages - Menu

2012. április 6., péntek

Múúúúvik.

1- The best movie you saw during the last yearSzájlönsz of dö lembz. 
Ami a legélénkebben él bennem az a Bárányok hallgatnak.

2 – The most underrated movieRocky Horror Picture Show. Valahogy az Anutámon, Lizzien és rajtam kívül senki nem képzeli ezt olyan HŰ dolognak. Pedig kurvááááára az.

3 – A movie that makes you really happyDude, where's my car ?
Minden ember szerint (főleg Lizzie szerint) a film egy nagy rakás szar, de én imádom, és röhögök rajta, és jobb mint a másnaposok. (alapcselekménye ugyanaz a két filmnek)
SHIBY.



4 – A movie that makes you sadÉbredések, Remember me. Mindkettőn totál kiakadtam és sírtam. 



5 – Favorite love story in a movieSid és Nancy, Brokeback Mountain :D

6 – Favorite made for TV movieMik azok a tévéfilmek?
7 – The most surprising plot twist or endingBuried.Ryan Reynolds főszereplésével. Meglepően jó film. Általában szarokban szokott lenni. Szóval egész végig elvan szerencsétlen temetve a föld alá és a végén már kurvára várod, hogy kijöjjön. és asziszed, hogy kijön. mert ez egy amerikai film, és totál azt hiszed, hogy hepi end lesz. najó, nem éppen volt meglepő, mert 50% volt, hogy kiszabadítják meg 50%, hogy nem. De az én optimista agyamban meg sem fordult az, hogy ott fog maradni örökre a föld alatt.

8 – A movie that you’ve seen countless timesHair, Rocky Horror Picture Show. 
9 – A movie with the best soundtrackJarhead,  meg persze a Hair és az RHCP.

10 – Favorite classic movieKlasszikus az amit mindenki ismer ? Ami olyan alap ?!
Hát akkor mindenféleképpen a The rules of attraction, amit szerintem rajtam kívül e aranyos kis bolygón alig látott vagy 7 ember. Pedig kurva jóóóó művész film, és nem hiszi el SENKI.


11 – A movie that changed your opinion about somethingAvenged Sevenfold - LBC.Az egész életemet megváltoztatta. DE TÉNYLEG.

12 – A movie that you hateRyan Reynolds szinte összes filmje, továbbá a 'Kiadatás' amin nagyon kiakadtam. 
13 – A movie that is a guilty pleasureJust Friends. Imádom. A kelleténél jobban. De nem reklámozom. 
14 – A movie that no one would expect you to loveHát én ezt komolyan nem tudom. Majd ha egyszer valaki ilyet szól ' NAHÁT SÜTI EZT NEM GONDOLTAM VOLNA RÓLAD. TE EZT A FILMET SZERETED ?' akkor szólok, jó ?
15 – A character who you can relate to the mostSzerintem ilyen nincs. Ne is legyen. Az unalmas film lenne.
16 – A movie that you used to love but now hateAmikor bejött a karib-láz akkor természetesen énis ömlengtem egy sort Dzsoncykáhért, de nem tartott sokáig. A karib filmek nem jók.


17 – A movie that disappointed you the mostRyan Reynolds filmjei ? Ér ennyiszer őt mondani ? 

18 – A movie that you wish more people would’ve seenRequiem for a dream. Nézzed meg és bőgjél !

19 – Favorite movie based on a book/comic/etc.Öööö. Garfield ? De, igazából a garfield film SZHAAAAAAR.
Akkor nem tudok.

20 – Favorite movie from your favorite actor/actressJake Gyllenhaal : Brothers.
Ryan Reynolds : 9 (hűűűűűű.micsodamisztikusfilm)
Jack Nicholson : Ragyogás.


21 – Favorite action movieJackie Chan fan vagyok.
22 – Favorite documentaryVan a Pistols dok film az is jó, meg az is amiben végig Kurt dumál. De nem volt egyiknél sem katarzis.
23 – Favorite animationNémó nyomában.

24 – That one awesome movie idea that still hasn’t been done yetNekem tök van egy filmötletem. De nem tudom, hogy eredetiek-é ?! Na nembaj, szerintem a sírba viszem magammal :'D Amúgy olvasom egy könyvet amiben egy pasi filmötletei vannak és KURVAJÓ.
25 – The most hilarious movie you’ve ever seenBuliszervíz.....

26 – A movie that you love but everyone else hatesTúl a barátságon. Homofób gecik. (csak nem merik bevállalni.)

27 – A movie that you wish you had seen in theaters
Miért van az, hogy ilyenkor minden elfelejteeeek ?!
28 – Favorite movie from your favorite directorIlyen nincs, de ha azt nézem akkor a Rules of attraction kurvajól megvanrendezve.
*ráguglizok*
Directed by Roger Avary

29 – A movie from your childhoodReszkessetek betörők ?:'D
30 – Your favorite movie of all timeHagyjál békén te szemét, nem tudom. Sok van. Utállak. Még nem fejlődtem ki ahhoz, hogy ilyen nehéz kérdésekre válaszoljak. Érteeeeeeeem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése