Pages - Menu

2012. április 27., péntek

múúúúúúúúúvz lájk dzsegööör.




Felnőni annyi mint megszeretni a kávét és az ásványvizet? Nem látni többet egy házban az értékénél? Egy újságban nem csak a Garfieldot elolvasni hanem a politikai híreket?
Mert nekem nagyon így tűnik. De tényleg. Ennél több különbséget nem látok, felnőtt és nem-felnőtt között.
Néha annyira kitudok ábrándulni belőlük. Annyira buták és tapintatlanok. Ennyit róluk, többet nem érdemelnek.
*
Annyira vigyázok a Lizzietől kapott Fall Out Boyos ceruzáimra, de már csak egy teljes /értsdjól/ van.
Ma már jobban voltam, megírtam a matek TZ-m. Két és félórás volt. Már nem azért de én nem matekszakra jelentkeztem. Semmilyen szakra nem jelentkeztem, ha tudni szeretnéd. Tiszta ideg voltam, a kezem remegett, rosszat pötyögtem a számológépbe a telefonom meg egyre csak rezgett. Utálom amikor a fszom biztosítók keresik rajtam apámat.A lényeg az, hogy mindenképpen görbülnie kell a végeredménynek. Csak egy kettes legyen. Kérlek Jimbo.. NA.
Még mindig az AC- Bertram szállót olvasom.. MÉG MINDIG. Már leszakadt az eleje meg az első nap. Pedig nagyon vigyázok rá. Általában vigyázok a könyvekre. De ezt mindenhová magamhoz hurcolom és alig haladok vele. Asgfhsdfdrhélfgjhroth.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése