Pages - Menu

2012. április 7., szombat

Ez is megvolt és este van. ez rímelt !




Féltem a mai naptól. Nem hiába, de már megszoktam. Csak semmi részletezés.
Na, ezeknél a rokonoknál akiknél ma voltunk van egy ember aki nem családtag csak amolyan fogadott élettárs. Nyilván ő ér csak valamit mivel nem az a fajta. érted. Vele egészjól elbeszélgetett az anutám, mivel én nem vagyok hajlandó ott senkivel sem beszédbe elegyedni. Egyszercsak azt hallom, hogy "és nem bánod, hogy nem született saját gyereked ?" és a bácsika szeméből elkezdtek potyogni a könnyek. csak úgy lazán a semmiből. megrázó volt. továbbra sem szeretnék gyereket.
Letudtuk a szokásos, hogymegyasuli? vanémábarátod? mérnincs? dolgokat, aztán csak ültem ott. a kutyasem szólt hozzám. illetve kutát simogattam egész hosszasan, ilyen pincsikeveréket... nomindegy. megjött keresztapám aki hatttttalmas arc, apám legnagyobb ivócimorája volt anno, csakhát elitta az agyát, minden éven rájön, hogy úristen milyen nagy vagyok már és, hogy szeretem JIM MORRISONt. mindig úgy megörül neki. imádom. Ja és Janisnek hív. na oké. elment diósgyőrmeccsre. egyedül maradtam.
Alapdolog, hogy egy falatot nem eszek ott. Egyszerűen nincs gyomrom hozzá. Legszívesebben a padlót bámulnám egész idő alatt. KISESZÁLLNÉK A KOCSINKBÓL.
Szerintem a világ legnagyobb bunkóságai közé tartozik az, ha társaságban előveszed a könyvedet és elkezded olvasni. Fúj de utálom az ilyet. Na én pont ezt tettem. Fellapoztam ÚJRA a Franny és Zooey-t. Egyszerűen nem nyugodtam bele abba, hogy ez egy szar könyv. Szóval fogtam és elkezdtem újra olvasni attól a résztől ahonnan elkezdett szar lenni.
Fura ez a Salingerbá' mert a zabhegyezőnél is éreztem ott legbelül valamit meg ennél is. Ebből következne, hogy akkor csak JÓ a könyv. Baromi jó mert olyan okosságok vannak benne, hogy nacsak, de az alaptémájától - a vallás(ok)tól - ráz a hideg és egyszerűen képtelen vagyok elvonatkoztatni. Szerintem tuti írok majd róla bővebben.
Szerintem letöltök egy 30stm albumot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése