Pages - Menu

2011. július 5., kedd

Film és sorozat élmény :D Mert passz. Ez van. Nyár és jégkrém.


Tegnap megnéztem egy horror filmet. Annyira nem is volt horror. Őrültek háza
vagy valami ilyesmi volt a címe. Izgalmas volt.
Van egy friss egyetemista - olyan, kis esetlen fickó - aki a diliházba megy gyakorlatra, hogy meglegyen a diplomája. Gyorsan észreveszi ám, hogy a hely nem megfelelő betegek ellátására. Piszkos, az ápolók verekednek, a  gyógyszerek nem is használnak stb. A diliházban egyszercsak :'D elszabadul egy beteg és gyilkolászni kezd. A gonosz főnővért öli meg legelőször aki mindig sokkolóval fenyegetett(de utáltam.). A kis egyetemista nevezzük nevén CLARK, beleszeret a szintén ott dolgozó ápolónőbe kinek neve Saraaaa. Clark talál magának egy beszélgetőtársat a 'pincében' ott ahol a legbetegebb betegek vannak. Gyilkosok stb :D A neve Ben. Őt sosem látjuk...De nagyon nagy okosságokat mond és mindig mindenről tud. Nekem nagyon szimpatikus ^^^ Sararól kiderül, hogy kicsit ő is skizofrén de szedi a gyógyszereit és minden rendben. Na de, ki hiszi el ezt neki ? Én nem. Szóval Synte egyértelművé válik, hogy az angyali arcú kislány öldös éjjelenként. Aztán mégis az igazgatóra terelődik a gyanú, de én tuttam, hogy nem ő az xD Ja igen van egy kisfiú aki minden éjjel - néha nappal is - keresztül fut a kórházon. Aztán, hogy ki is ő ? Kísértet vagy valós ? Senki sem tudja....Felgyorsulnak az események, Clark nekitámad Saranak, hogy "tudoom, hogy te vagy a gyilkos ! Ben is megmondta, hogy a megoldás az orrom előtt van !" Szerencsétlen Sara, közli Clarkkal, hogy nincs semmilyen Ben...A 44es szobában - ahová jár Clark beszélgetni - nincs is senki. Na itt tiszta disztroj.....
Látjuk, hogy Sara pakolgatja a leveleket. Felbont egyet : "Sajnálattal közöljük, hogy Clark xy elhalálozása miatt az ösztöndíj ......"
Nafasza.
Clark nem is Clark. Hanem Ben = többszörös tudathasadású, aki kisgyerekként került be.... Aki 10 évvel ezelőtt megszökött a kórházból, és most visszatért, hogy megölje mindazokat akik szarul bántak vele. A kisfiú is ő volt..Meg minden :'D Végül is sikerül a terv, az aranyos Sarat is megöli. A legutolsó kép : A véresruhájú baltás Ben eltűnik, helyette megint egy rendezett öltönyös fickó megy be az újabb Őrültekházába....Tovább gyilkolni.
Hát igen. Ezt le kellett írnom :D


True Blood.Hát én végig röhögtem az egészet...Nem is tudom...Bírom Tarat :D Megint. Így, hogy kevés van belőle így oké. Lafayette <3 :'D
Hoooooooooooooyt. Sajnálom....
Sookie te hülyeribanc. Most tuti magához veszi Ericet és beleszeret.
LIZZIE ! Te képes voltál kihagyni a mesélésedből, hogy Bill, HOGY megdugja azt a csajt? :'DDD
Bill....King bill :'D höhö.
Umm ki van még. Sam. Sam. Szeretem Samet.
Arlene tiszta idióta..
Jason meg...áh Oo Csak az idegesít abban a családban, hogy minden annyira koszos :'D Nem szeretem a koszos dolgokat, embereket.


Ma felkeltem hajnali 12:40kor John Lennont nézni. Imádom.

1 megjegyzés:

  1. Ééééén szóóltam :'D Mondtam, hogy 'Bill megdug egy csajt' temeg: 'imádom Billt!' Nem emlékszel? xD

    VálaszTörlés