Pages - Menu

2011. július 28., csütörtök

obamaaaaaa's eeeelf

szerintem, szép lesz ez itt elöl, ni :D


Egyetlen
videofelvétel van rólam. Azaz a picikoromról. Ami arról szól, hogy kb 10hónapos vagyok, és akkor tanulgatok járni, és senkivel nem vagyok hajlandó lenni, csak az anyukámmal, és mindenhová követem őt. Aztán van pár másodperc amikor Gergőnek sikerül elcsábítania. Igen, én már 10 hónaposan tudtam, hogy ki a legjobb fej a családomból. Az egyetlen jófej ember. Esek bukok, az egész felvétel alatt, és az a legszebb, hogy semmit nem fejlődtem 16év alatt. Hát nincs ennek túl nagy jelentősége, csak vagy 7 perce néztem meg és. :D


Kaptam névnapomra egy táskát. Én választottam, semmi extra sima szürke. De egyből megláttam benne a lehetőséget, hogy csodaszép dolgokat lehet rá varrni. Szóóóóval már alig várom, hogy szétvágjam, hímezzem stb. Vaaaaaaaagy, esetleg van egy olyan lehetőség is, hogy anyának van egy Jimes pólója ami már tiszta rongy, és azt ideadja nekem szépen. Na de....alig érhetek hozzá, ("múúzeum értékű ez kislányom") szóval nem sok esély van rá :D
Tesóm festett nekem egy képet. Imádom a képeit, csomót elraktam. Ő nem egy ilyen átlagos 8 éves, nem fát fest meg ilyen baromságokat, hanem tök érdekes dolgokat. De tényleg. Meeeeg ideadta a SÜNös ceruzatartóját ami után már régóta vágyakoztam :D
Amúgy, nem tudom, mit névnapoznak ezek annyira még nincs is Sütemény nap.. Oo mindegy.

Ma már ittam két Hell redgrape-et most ez a harmadik.

Hmm, mit írjak még.  Egész nap énekeltem, de csak is kizárólag doorst, anya nagy örömére.
Show me the way to the next whiskey baaaaar.

A tegnapi posztot megakartam csinálni olyan szépre. Odaírni a pasik, korát, meg minden...Hosszan írni róluk, meg a képről is. Leírni, hogy amikor először megláttam Pete-tet :O És, hogy ő örökre a dínóm marad, és azt is, hogy az anyatejjel szívtam magamba a doorst, és még azt is, hogy Jake simán egy szexisten ésés...Valahogy elrontódott a kedvem. Lizzie. Lehet, hogy mégsem lesz olyan szar mint aminek tűnik...Intézkedem :D

1 megjegyzés: