Pages - Menu

2011. július 1., péntek

Yaaaaaaaaaaaay.

Nem is tudom, hogy mivel kezdjem. Annyi minden van. Szóval valóSynŰŰ, hogy a felét sem fogom leírni.
Először is.
Én: Anya, mehetek Efottra?
Anya: Aha.
Én: Neeeee, ilyet ne mondj. Ellenkezz, vitatkozzunk, kérlek!
Anya: Hümm. Ott jöttem össze apáddal. Valszeg ott fogantál. *gondolkozik* hát csak ott...
Szóval Huci elég fuckyeah :'D
Ezek után úgy gondoltam, hogy meghálálom neki valahogy..Egész nap vele beszélgettem. Elmondtam neki olyat is amit nem kellett volna....Igaz, hogy többéves dologról van szó, de eddig úgy gondoltam, hogy elég ha csak én tudok róla. Na mindegy :D Már ketten tudunk.
Eden Lake. Rosszul mondtam. Nem is félelmetes. Csak annyira megrázó O_O
Szerintem legalább is.
Én: Anya, tegnap Hucival a horror filmekről beszélgettünk, és arra lyukadtunk ki, h nincs is igazán félelmetes, vagy még nem láttuk. Neked mi a kedvenced? Ami TÉNYLEG félelmetes...
Anya: Kislányom, (itt már éreztem, hogy hatalmas leoltás következik. láttam a szemében, hogy "hát ki nevelek én 16éve???") PSYCHO !
szóval Hoocy :D Megvan a kövi film :'D


öhm és így hirtelen ennyi. ja...

1 megjegyzés: