Pages - Menu

2011. július 26., kedd

Jake Gysgfeurugihergdfhal.


Az felső a lámpa. Vagyis a lámpáról lelógó Monsterdobozból kivágott Monster logók. Amúgy van köztük Sárga, meg Kék is csak azok pont hátat fordítottak. A szemetek, nem szeretnek pózolni.
Az alsó meg Jimbooooooo. Kicseréltem a képeket a képtartóba....A másik oldalán Pete van :D Csak mert régen láttam már. És mert még mindig ÜBERSZEXIZSÍRCÁPÁNAK tartom.
Aztááán a fejembe vettem, hogy csinálok egy tolltartót. Tada itt az egyik oldal terve xD

A jóravaló feleség.
Hát, hogy milyen film is volt ez ?

Cookie: damn, ez a pasi... olyan aranyos amikor csak így picit mosolyog. Érted.
Hoocy: ez a pali jólnézki mit cifrázunk. *hehe*

 Hoocy: hát így nemfog betépni mer kifújja az egészet mármikor beszívta.Cookie: szar már így okosan nézni mi? *hehe*
Hoocy: Terhes. Fogadunk?( a csaj 2perccel később meghal. )

Cookie: Hoocy, nekem tetszik ez a film.
Hoocy: oooooookay *:i hehe*. enynire nemvoltjó zsüsztin. akkor ennyire jóvolt*hehe*

Hoocy: ebbena filmben hárman szerepelnek donnie récsöl és a csaj az űrből
úgy érzem nagyon drámai végkimenetele lesz ennek a filmnek:m
valaki meghal valakit megölnek vagy mindenki meghal. valami ilyesmi lesz. lefogadom


ez hülye ez a nő.
teljesendebil.


maga képére alkotott minket
DE NÉZZRÁ A LIVIUSRA ILYEN KÖRTEFEJE VAN AZ ÚRISTENNEK?!hehe


jaj ez a fiú *:m* az ilyenek kerüljenek kérlek Jimbo.engem megtalálhatnapersze, aztán megöl egy kanállalnemunatkoznánk


SZEGÉNY PHIL.
SZEGÉNY KUTYA.
SZEGÉNY DONNIE.
RIBANC.




De megcsinálta a tvt.



most komótosan megeteti donniet szederrel és megvárja még halálrahánynamagátvagy mi?*hehe*
récsöl te geci rosst is átbasztad


ez a film donnie darkoról szól baszki *hehe* mindjárt jön az időgépmeg frank
meg a mellkasból kiizélő izé

TE RIBANC KURVA ANYÁDAT


Szegénykém mindig meghal Már megint meghalt.


Te hülye ribanc
Rohadjááál meg.



most komolyan,  szegényt philt semmibenézipedig a tvt is megjavította  sésés felcsináltatta megát donnieval, aztán kiakarja nyírni szederrelmajd tényleg kinyírja és boldogan él szegényphillel meg a kicsi donnieva  aki valszeg ugyanolyan isten lesz mint donnie szval tök kihasználta egy szép gyerekért 
megnéhányjódugásért. kinefelejtsük  RÁADÁSUL  bubba is megdugta
ez a film felháborító*hehe*
 de rátumbliztunk jakere és az már mindennek a vége.






Umm. Nagyon sokat álmodtam az a7xekkel. És én mindig elfelejtettem elmesélni Liz. Fuck. Najó nem is sokat csak hármat. Na de ezt most azért írtam le, hogy te elolvasd és majd figyelmeztess, hogy "háhááá Cass, most mesélsz nekem az álmaidról". Igen így jó lesz, köszönöm. Ja meg azt is mindig elfelejtem neked, elmondani, hogy MEKKORA NAGY ötletem van fiksün ügyileg. Mellesleg még azt is mindig elfelejtem megkérdezni, hogy "Lizziekém megírtad már a részed ?"


True Blood.
Hát, nekem annyi maradt meg, hogy HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYT.
Meg, szeretem Tommyt. Én is ugyanazt tettem volna a helyében.
Amúgy meg. Nem úgy van, hogy az alakváltók csak azzá tudnak változni ami a közelükben van? Vagy vmi ilyesmi. Kinézett az ablakon és Jé ott volt egy krukudííler ?:D
Én még mindig utálom Soookiet. Ericet sem szeretem. A boszorkányt meg főleg nem.
Akarom Billt. Vissza. Akkor öööhm. Ummm. Ja igen Rene szelleme...Hát na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése