Pages - Menu

2011. július 24., vasárnap

Megnéztem a Donnie Darko-t.



E
lőször is. Hoocy köszönöm szépen, imádlak, és KISSTIBI.
Baaaaaaaaaszki. Én aztán tényleg olyan vagyok, hogy hamar ráunok egy filmre...Itt meg ?! Minden egyes pillanatára úgy figyeltem mintha ettől a filmtől függene az életem. Teljesen magával ragadott. ELVARÁZSOLT. Kibaszott HŰ egy film. ésés annyi mindent írhatnék...
A kínai csaj. Aztááán a Gretchen, és Patrick Swayze. és Kárterdoktoooor.
A NYÚL A NYÚL A NYÚL A NYÚL.
f u c k   a s s 
Roberta Sparrow. baaaszki én beszélgetni akarok vele...
Mekkora aranyosak voltak...Kb félnapnyi ismeretség után


 "Donnie: Well look, um... uh... you wanna go with me?
Gretchen: Where do you wanna go?
Donnie: No, I mean like go with me, like you know... like, that's what we call it here... going together...
Gretchen: Sure
[pauses for a moment, turns and walks away]
Donnie: Ok-hey where're you going?
Gretchen: I'm going home."

Ja és ezerköszönet Donnie, hogy elmondtad a hupikék törpikék sztoriját.  Okosabb lettem.
Eddig nem tartottam ám valami sokra Jake 
Gyllenhaal-t de most úgy odamennék hozzá és
megveregetném a vállát és megölelném, és aszondanám, hogy KURVAJÓSYNÉSZVAGY. xD
David: Did you know him?
Gretchen: No. 



C e l l a r d o o r

1 megjegyzés: