Pages - Menu

2011. július 6., szerda

Hoocy költözz ide !

Itt össze festheted a falakat. Az összeset. Anyám még örülne is neki. Nekem is engedte pedig én nem is értek hozzá. Kérlek.
Amúgy most ilyen fsz kivan időszak van :'D de látom nem csak nálam ^^^
De nem baj. Majd jobb lesz. Tényleg.
Addig is hajtogatom a kukák mögött az álmaimat.

eltelt fél óra és visszajöttem kiegészíteni :D

Mostanában sokat gondolok a jövőmre. Tényleg sokat. De nem lettem őrült, szóval továbbra sincsenek nagyra törő terveim. Pl orvos leszek, vagy pszihomókus esetleg ügyvéd. pedig az jó lehet amúgy. Na mindegy.
Most (kb úgy féléve :'DD) folyamatosan azon töröm a kis agyam, hogy milyen pc milyen tetoválás hová. Persze már saját magamon is röhögök. Ez is biztosan egy hóbort ami majd elfog múlni. Gyerekkoromban pl minden vágyam volt, hogy bűvész legyek. Kaptam egy rodolfós könyvet, kártyákat, csináltam menő varázspálcát és vagy egy évig elvoltam vele. Mindenki beájult, hogy miket tudok. De ez is elmúlt.... Na mindegy. Most ezzel foglalkozok, ez köt le és tadaaa. Szerintem a jövő szülinapi ajándékom egy microdermal lesz. Még hozzá kettő. Töksok tervem van. Olyanok is amiről inkább nem is írok, mert nagyon kinevetnél Liz xDD Még én is kiröhögöm saját magam. De nem baj. Majd meglátom pár év múlva, hogy mi vanlesz. Anyámnak nagyjából azért felvázoltam a dolgokat és aszonta, hogy nem fog kitagadni. Szóval félsiker^^^ Nem tudom, honnan jött ez a hatalmas testmódosításos izgalom. Lehet, hogy nem vagyok megelégedve magammal ? ValóSYN űűűűű. haha. Tegnap éjjel. Ami ma volt. Na mindegy. Azzal szórakoztam, hogy telefirkáltam magam :'D Tiszta idióta ez a sütemény. Na mindegy. Szerintem faszajók. :'DD Tömegembert fogok magamból csinálni ? Hiszen ma már az a ritka, ha valakinek nincs semmi a testén. Na mindegy. Pár év múlva úgy is meghalok szóval tényleg MINDEGY. Tetszik ez a szó. Anyám utálja ha ezt használom, tehát mégjobban tetszik. Ja és azt még hozzá kell tennem, hogy nem tudom, hogy mik lesznek rajtam. Mert TUDOM, hogy rengeteget fogok változni. Csak úgy keresgélem magamon a helyeket... Vannak elképzelések. De konkrét, nincs. I feel insane :'D

Voltál te is ifjonc és bohó Féktelen fekete felhőket betörő Angyalka a világ tetején

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése