Pages - Menu

2011. július 9., szombat

goooin insaaaneeee . éj éj éj



Tegnap voltunk vásárolgatni.
SÜN !
SÜTISZÖRNYES
füzet.

MONSTER. (mindjárt meglátom, megyünk e F1re xd)
KÍNAIJAPÁN TÉSZTA. Igaz, hogy kis kellemetlenséget okoz.(erről később) de leszarom mert finom xD
Imádom amikor anyám beront a szobámba, hogy "FÉL HATVAN" és kirohan. Hát ndkirughiuserhgslgndf miért nem keltettél fel ? Meg az időmérőről is lemaradtam... Aloka 3. lett ^^^


Kezdjük a tegnap előttel. Nem történt konkrétan sem. De akkor nagyon éreztem, hogy le kell írnom valami. Ami miatt rendszeresen ki vagyok akadva. Szóval na. Hülyén hangzik de tényleg. Minden kijön belőlem. Rókakoma elég gyakori vendég nálam. Ez eddig nem nagyon izgatott. Úgy hozzászoktam. De mostmár kezd idegesíteni, hogy nem tudok enni egy jót. Na mindegy.


Kiolvastam végre a NYÍLT KÁRTYÁKKALT. majd írok véleményt. Majd akkor amikor nem lesz fontosabb dolgom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése