Pages - Menu

2011. február 24., csütörtök

Avenged Sevenfold - City of Evil

B e a s t    a n d    t h e    H a r l o t  
Na ezt nem ezt..Egyszerűűen nem szeretem.Az egyfolytában ismétlődő refek az őrületbe kergetnek. Viszont az LBCben ez alatt a szám alatt vannak a legszebb pillanatok.(Liz ezt még nem is mutattam, úgy külön meg :P) Szóóóval ez az a szám amit nem hallgatni szeretek hanem nézni :D


B u r n    i t    d o w n
Ez egy szexi szám. Csak Mattet veszem benne észre :D És ennyi.
Burn it down=Matt Shadows.



B l i n d e d    i n    c h a i n s 
Sosenem kezdem el magamtól hallgatni. Nincs olyan, hogy "Yaaaay de rég hallottam már *.*" DE ha mégis eljutok valahogy addig, hogy eltelik a számból egy perc...Akkor már élvezem.Szeretem és éneklem. Mindig rádöbbenek, hogy ez egy jó szám :D Iidóta-e vagyok?
I G E N .

És igen, Lizzie szereti.Mer Needfrspeed.


B a t    C o u n t r y
"He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man"
és benne van a nevem, és itt van a falamon, és Lizzie csinálta.
Egyszer gyors és rombolhatnékom van, majd hirtelen lassú, lágy és már is Matt ringat a karjaiban. A klippje kicsit buta, de ez csak azért van mert "régi". :D Segáz, Zeki és a polip imádnivaló, Synnek meg kivan rakva a neve :P Ez az a szám az LBCben ami mindig "most jön mindjáárt" xDD Aww ahogyan felkonferálja Matt...Hű *.*



T r a s h e d    a n d    S c a t t e r e d
I M Á D O M. Az all excessben OMFG O_O milliószor visszatekertem és újranéztem:D Azok a történések felértek nekem egy fél LBCvel :'D (legalábbis így emlékszem) Amikor Matt lelassít, és mondja, h motherfucker *.* Awww :D Na szóval ez az a szám, az albumról amir méég nagyon nagyon szeretek....


S e i z e    t h e   d a y
A temetésemen ez fog szólni.Az én kis életem dala.....A fiksün "címe" is részben ez. És yaaaaaay ezt hallottam tőlük először. Sosenem fogom elfelejteni azt a reggelt..Viva tv, tépem a hajam, és a lélegzetem is eláll. "ILYEN LÉTEZIK? KIK EZEK AZ ISTENEK? HEY! IMÁDOM!" Aztán amikor Matt nekiugrott a rácsoknak : P Ooooooh Jimbooooooo^^^
Az LBCben Johnny énekli az elejét,(jellegzetesenxD) de legtöbbször Zacky *.* És ez is mekkorajómár :D
Annyi mindent jelent ez nekem....
Ja, és még Vera is szereti ezt a számukat....mert olyan depresszív -.- ("whatever")
Szóval.
Ha Avenged Sevenfold akkor Seize the day. 



S i d e w i n d e r
Azt hiszem ebbe a számba írta papagates a gitárt. De lehet, hogy tévedek...
Túlságosan nem nagy kedvenc, szeretni szeretem. De nem egy ŰŰŰ :D



T h e    W i c k e d   E n d
"Jéé benne van, hogy 666"
Ilyen, hűű én ezt nem tudom körül írni :D Ilyen...felemelő rész van benne és én olyankor HŰ. Ami átmegy nyávogósba...A gitááárt imádom benne.NAGYON.És az All excessben pedigháthűű.Mindenesetre nekem ez a depresszív, szenvedős és gonosz számom a seizetheday.



S t r e n g t h    o f    t h e    W o r l d
Az eleje szép lassú, lágy. Elhiszem, hogy Mattel vagyok a fiksünben élek minden jó és szép olyan valóságszerűtlen . Utálom a hegedűt...DEBASZKIITTTJÓ :D Matt hangja itt szexi.Hát naná, hogy az hát persze. Szép szép jó de mégsemnem egy nagy szám ez a szám :D
Bár miközben hallgatom, mindig meglepődök, hogy " Yaaaaaay ebbe van ilyenis?:D"



B e t r a y e d
Waaaa ez annyira All excess. Igazából ez az egész album az :D Basszus meg kell néznem.HmmHÜMM.Ez annyira a "régi" a7x, Rev kergeti a kacsákat, és Zacky motyog valamit és kegyetlenül figyelek 13évesen és nem értem de leszaaaaaaaarom mert HŰŰ.


M. I. A.
Lizzievel ellentétben én szeretem ezt a számot./majd Ő is fogja/ Pici koromban kevertem a gunslingerrel...De aztán rájöttem, hogy ezt sokkal jobban szeretem. Matt hangjaaaaaaaaaaw.
Szeretem benne ezt a jóó hosszú szólót *.* Látom Synt, ahogyan befeszít :D És aztán "OOOOHH" én úúúúgy szédelegnék egy koncerten és úgy ÓÓóóóóznék, meg persze Matt alatt is. Aztán a legvégén meg sírhatnékom lesz Matt hangjától :D Egy tök összetett szám, amit lehet boncolgatni
*.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése