Pages - Menu

2011. február 24., csütörtök

TVD ! ez TVD!

Hűűűűűűűű.Nincs még magyar felirat de nem érdekelt....
Ez valami hűűűűűűű :D Basszus :D Liiiz én nem kérlek, hogy nézd meg.De. hűűűűű.

Na ez volt konkrétan a sorozat megnézése után.
Egészen sok kérdés maradt megválaszolatlanul az 1. évad után....
Damon-Elena-Stefan hármasból mi lesz? Caroline-nal mi lesz az ótóbaleset után?:O Nomeg Tyler, hogy viseli majd az apja halálát? Jeremy vajon túléli-e v vámpírrá változik ?!
Igen ezek izgattak egész nyáron.Elkövettem azt a hibát, hogy folyamatosan olvasgattam a kis spoilereket és már túl sok mindent tudok..Segáz.
Mégis volt sok meglepetés, pl az, hogy Nina Dobrev milyen mesterien játsza egyszerre Kathrine-t és Elena-t.Furcsa de egészen elkülönül a két karakter hiába ugyanaz játsza.Ez vicces :D Stefant továbbra sem bírom az arca buta, és mindenkinek belemászik az intimszférájába.Caroline nem hal meeg, és Matt végre aranyosan felvállalja, hogy szereti.
ALARIC SEHOL SE NEM VOLT :O.
Jeremy nem hal meg..jó hát ezt is gondolhattuk...Tyler le pöcsözi az apját.Istenem olyan szívből mondja *.* Csomószor visszatekertem :D Bonnie-t sokkal jobban szerettem a könyvben...Hmm valaki kimaradt nem?:D
DAMON.aaa.Hát az ő jelenetei valami hatalmasak xD
"WWWWWWWWWHHHHHHHHHHHYYYYYYY?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése