Pages - Menu

2011. február 24., csütörtök

Kevés az ember, sok az emberszerű lény.

Kéét hetem volt felkészülni a biosz TZre. Azért mert először halasztottam, aztán beteg voltam. Mikor kezdtem neki? Tegnap a döglöttakták után :D
Párosujjúpatások : Kesha. hát én szakadtam magamon, már el is felejtettem .
A BIOSZ TZ NEHÉZ VOLT.
1. Jimbofan kurvaszexi és egyfolytában elvonta a figyelmem.
2. első padban ültem és megjobban elvette a figyelmem.
3. első padban ültem így az arcomtól 10 centire volt a farka, természetesen az orrom előtt nyújtózkodott.
4. kibaszott szexi volt a hosszabb hajával :'D
5. WAAAAAAAAAAAAAAAH. ha mégegyszer lePamez énénén ráugrok *.*
6. amikor kiesett a füzetem a padból (shhhhhhhh) csak röhögött és visszarakta nekem.
7. ez mind szép és jó, csak a hüllők helyett egy kibaszott Lizardking van a füzetembe. szart sem tudtam kipuskázni.
Jimbofan: ha betömném a szádat, és befognám az orrod kicsit csökkennének a túlélési esélyied.
GG: MIVEL TÖMNÉ BE?
Jimbofan: hát neked nagyon tömhetnéked van öregem.
GG: Mert talán tanárúrnak nem ?
Jimbofan: veletek van első órám..most jöttem otthonról. kilettem elégítve.
ÉS ÉN ÍGY ÍRJAK TZT?


Matek:
tanítónéni: Cass nevezd meg az oldalakat.
één: Matt, Zacky, Rev a magassák legyen Johnny.
tanítónéni: ittál te ma monstert?


Akivel hazaszoktam jönni...Nos ő mindenre jó csak beszélgetésre nem. Egyszerűen nem lehet vele. De ma olyan témába kérdeztem amiben otthon van és basszus tök okos lettem.
Téma: vallás, biblia, menny és pokol.
Elképesztő volt a csaj :D
Én nem is tudtam, hogy a kígyónak elvették a lábát.


Valamelyik nap éppen beborulásom közepette voltam. Empikét bekapcsoltam, nem tudtam zenét választani...Méég az sem ment. Beraktam keverőizéba.
" Ohh my love please don't cry....i'll wash my bloody hands, and we'll start a new life "
Mekkora jó már :D Kösz Jimbo, kövi pillanatban már nevettem.
Ja és igen drága Jimbo nagyon vicces vagy..Csináltál egy számomra tökéletes ember MOra aki sosem lehet az enyém. Köszönöm de tényleg :D
Egy reggeltől betépett álommanó     üzenete:
- :D dögölj meg Jimbo.
- ja igen már nem élsz
SebesPatak.!         (szarkedvemvan.) üzenete:
- nembajdögöljmegmégegyszer ez nagyonnemszépdolog
- megazérisdögöljönmeghogymánemél


Tegnap tök elképzeltem ahogyan Liz és Syn összeházasodnak. Pontosabban Syn megkéri Liz kezét...
Liz: hogy hozzád megyek-e?:O Hmm várj ezt alaposan át kell, hogy gondoljam.IGEN!
és akkor Syn feláll, mindenhogy és

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése