Pages - Menu

2011. február 24., csütörtök

Dream on ^^^

Hmmm..
1.Álom
Valami tábor szerűségbe vagyok, és valami hatalmas mozgalmat vezetek.Mindenki figyel a szónoklatomra.Sajnos már nem emlékszem mi mellett kampányoltam de valami mellett nagyon.Egy ilyen sok lépcsős házba futottak utánnam a "híveim" xD.Közöttük, volt Liz^^ Syn Matt és Zacky.Hmm a következő dolog amire emlékszem, hogy egy ebédlőbe ülünk finom kajákkal körül véve.Na egyszercsak kihívnak a színpadra (wtf?) én meg kérlelve néztem Zackyre, hogy kísérjen már fel....Na ott mindenféle szépeket beszéltek rólam, hogy milyen remekbeszabottan megszerveztem ezt a programot (wtf?).Én meg mondtam, hogy mindent Zackyek köszönhetek. (xD) Na és akkor, jött valami olyan, hogy A7x - Seize the day és egy ilyen emlékvideó volt Revről.Mindenki hátra fordult és így elterelődött rólunk a figyelem...Én úúúgy de úúgy megöleltem Zackyt :D Aztán így álltunk még jó sokáig, a melkasára tettem a fejem ő közbe magához szorított én meg sírtam.Hát elég furcsa volt...Én még életemben nem öleltem ember ennyire se a valóságban sem álmomban xD Aztán megjelent az anyukája :'D Mutatott róla egy kis kori képet...Már 7 évesen is tele volt PCkkel,(hát álom na) és akk tök mondta Zackynek, hogy büszke rá meg stb :D Aztán megjelentek az én szüleim (xD) na jó ezt inkább nem részletezzük most.A vége meg az volt, hogy kézenfogva levonoltunk..mindenki a saját helyére ült...
Felébredtem...hű mekkora világrengető dolgot tettem én és Zeki *.* Visszaaludtam..
2.Álom
Valami suliba vagyunk...Liz ül a jobb oldalamon Synnel, velem szembe Matt.Liz minden erejével próbál rábeszélni Mattre.Megfogja a kezen és Mattfelé húz xDÁt az asztalon keresztül Oo Dá én csak egy embert figyeltem....Zackyt. (afaszom..) Ő egyfolytában verekedett Oo vagy nem is tudom, az a lényeg, hogy amikor elhaladt mellettem mindig megfogta a kezem és addig nem engedte el amíg má csak muszáj nem volt.Hát ezt így eljátszottuk elég sokszor aztán a végén megcsóókolt :D Basszus örült a fejem xD
Oké..felébredtem.Csalódott voltam.Visszaaludtam..
3.Álom
Liz és én valami medencében úszkálunk.(még jó, hogy nem tudunk úszni^^)Aztán a következő kép az az, hogy az a7xek körbevesznek és mindenki mindekivel dumál háhá.Megbeszéltük egymással, hogy jófejek vagyunk.Telt az idő baromkodtunk....és már csak Matt és Syn maradt.Kezdődött a móka :P Csókok tapogassuk ki kinek mi van játszma :D Ez így mind rendben is volt csak a felállás változott meg...Én Synnel voltam Liz pedig Mattel.Umm, aztán megbeszéltük, hogy találkozunk még stb stb és örülütnk magunknak.ja és MISKOLCon laktunk..
Na hát ez így nagyon röviden ennyi :D Részletezve érdekesebb de hát na elég ha én tudom :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése