Pages - Menu

2011. február 24., csütörtök

táráráráá.sárárárííí.mirrmurr.lunátikáá.

Ma föci TZ.
Készültem rá, háhá.
Na kisétált be az óra közepén?
Csak nem Jimbofan?
Leült velem szembe és elkezdett játszani a kövekkel :'DDD
HÁT ÍGY ÍRJAK ÉN TZT?
Matek doga. Fizika doga. Énn úgy utálom xD
Liz nem fogod kitalálni ki járt ma aszobámban xD
Az a  T A N Á R  akit lezsidóztál :D
Hogy mit keresett nálam?? Kirabolt. Elvitte az összes dobozkámat.
Olyan üres így a szobám..


Infon GG, BB és én marioztunk. Amikor jött egy gomba aszontuk *HŰŰŰ* amikor egy teknőskacsa akkor meg *YAAAAY* amikor jött a sün akkor volt a katarzis.
Én imádok velük lenni Oo Nehezen jöttem rá de így van xD


Apám kurvasokkilóméterről is feltud idegesíteni. Mert miért van neki  ilyen kurvanagy szíve?
A helyzet az, hogy a pénzünket. Amit ő keresett meg a messzetávolba :O Odaadjuk egy 'barátnak'. Majd visszaadja. NAPERSZE. Én olyan dühös vagyok..


Egésznap németül fogalmaztam. Jimről, Californiáról, és HBről. Ha nem lesz 7es megverek valakit.


VETTEM MUPPET SHOWs FÜZETET !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése