Pages - Menu

2011. február 23., szerda

Avenged Sevenfold - (khm) Avenged Sevenfold

C r i t i c a l    A c c l a i m
Ez az elsőszám amit élőben hallottam tőlük. Amikor azt ordította, hogy FUCK YOU...Hűűű hát én akkor szerettem bele az a7xbe :D foREVer. A gyors részeket még mindig nem tudom Mattel hadarni és ez zavar xD


A l m o s t   E a s y
I'm not in fuckin sane !!!!!!! Hát "ez tényleg szerelem". Nagyon nagyon nagyon nagyon szeretem..És erről több nem is kell azt hiszem.


S c r e a m
Én ezt öhm, nem tudom/tudtam hallgatni. A csodálatos ZackyV. miatt. Illetve SÜN az oka mindennek. Mert Ő annyira megmutatta én meg annnnyira figyeltem rá xD Amikor a szóló jön a szemem összeszorítom. Na de ezeket leszámítva..OMFG :D Matt. Ez egy nagyon Matt szám. Minden dalban kurvaszexuááális. De ebben :O Itt direkt kurvaszexi. Igen ebbe a legszexibb ^^^


A f t e r l i f e
Toootttaaaaal Lizzie *.* Ah, Jimbo.Soha nem fogom elfelejteni, mindig csak egy ideig/Synig hallgatta.És úgy örült neki és olyan aranyos volt. Hát a klipp az HŰ. Nagyon HŰ. Mindenki szexi. Annyira mégsem érint meg...Ennek ellenére ebben vannak a legszebb sorok.
Gave me your hand but realize I just wanna say goodbye
Unbreak me, unchain me, I need another chance to live
Got nothing against you and Jimmy I miss you


G u n s l i n g e r
Lassú aztán gyors.Szeretem.


U n b o u n d
Sajnos ha van töltelék szám akkor ez az.
A végén még a kisfiú sem dobja fel a dolgot.
Hmm ez van=/



B r o m p t o m   C o c t a i l
Alvilág. Gyilkosságok :D Ez az ami eszembe jut miközben hallgatom.. Szeretem, és hűű mitmegadnék azért, hogy élőbehalhassam. A lágy részeknél ott lennének Zackyék és az erőteljesnél meg akkora menő lenne Matt *.*


L o s t  
Szeretem. Egyszerűen csak szeretem. Bár van úgy, hogy elunom...


L I T T L E  P I E C E   O F   H E A V E N 
Na ez minden. Annyira LBC. Annyira Lizzie. Annyira minden ami jó szép és szexi.
Rev és Zacky és. Mindenki :'D


D e a r   G o d
Tipikus ablakon kibámulós dal. Szeretem nagyon, a klippjét is. Amikor ezt hallgatom, sosem elég belőle egy menet :'D Nagyon nagyon szeretem. A szövege szép és AWWWWWWWW Maaaaaaaaaaaaaaaaatt xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése