Pages - Menu

2011. február 24., csütörtök

FÉNYKÉPEZZÜK LE ÉS MENNYÜNK BEBASZNI

A tegnapi nap ilyen BANG BANG BUMM volt :D
de nem feltétlen jó értelemben.Inkább meghökkentő.
Kezdjük a bicskással én nem ismerem de bírom, mert olyan mint a régi önmagam :'D.
Van itt egy ÁÁm akit nem szeretek.Jobb volt addig ameddig nem ismertem.Hisztis, tehetetlen, döntésképtelen, és kiborító. Próbáltunk olyan dolgokat keresni amit mind ketten szeretünk.Átmentünk a vallástól kezdve zenén át a fociig.ÉÉs nem találtunk.
Stan és Pan aranyosak voltak.Mert ők ugye  állítülag barátnők.És egymást szidták úgy finoman lájtosan nekem.Ában xD jaj de utálom ezt a névtelenkedést.Szóval benne végre kellemesen csalódtam.A nap egyik hatalmas felfedezése az volt, hogy
"BAZDMEG MI EGYÜTT FŐZŐCSKÉZTÜNK ANNO"
Na hazafelé jött a második sokk.A bicskás járt Dvel. Basszus O_o
És D egy szemétköcsögállat aki mindenkit átbasz és mindig csinál magának problémát.
Na ennyit az emberekről.
Am a hely jó volt.A lidl is mer volt olcsó csipsz.Csináltunk sok mindent, volt elefántos nyakkendős bácsi.Egy baszott hosszú hajú rokkerállat :D "Rázunk együtt?:P" xDDD
Meg egy kisgyerek aki a lufimra pályázott...
Ja és igen elhatároztam, hogy teamet váltok.Felüdülés volt olyanokkal lenni akik tudják az ironia szó jelentését, és azt is tudják, hogy van olyan szín, hogy TÜRKIZ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése