Pages - Menu

2011. február 24., csütörtök

/=

Ez a délelőtt olyan volt, mintha hirtelen öregedtem volna 1-2 nem is...7 évet. Puff puff jött a sok infó, a csalódás, a rengeteg érzelem. Nem sírtam. És ezért "ki is néztek". Nem tudom...akárhányszor könnybelábadt a szemem, jött a pap és kizökkentett. De nem is baj. Akárhányszor Rá néztem, azt éreztem, hogy "úristen, odamegyek hozzá. nincs semmi baj.Gyere ölelj meg, én megvédelek."
A sok pofátlan rokon valami elképesztő. A halotti tor meg mindenről szólt csak arról, hogy  meghalt valaki. ELKÉPESZTŐ. úúgy utálom az embereket.
Azt jött Ő, "FUCKIT". Annyira jól esett. Múltat idéztünk, és beszélgettünk....Arról az emberről akiről kellett volna, hogy szóljon ez a nap.Délelőtt.Vagy legalább pár óra. Fel-fel nevettünk és furcsán néztek ránk...Aztán megöleltünk egymást, na akkor kész volt mindenki. Azt sem tudták, hogy én kivagyok...Nagy rokonság, persze, hogy nem ismernek.
" MIIIVAAAN? Ő A BARÁTNŐM! "
reakc: O_O
Na de főleg anyám nézett nagyot xDD
Ott ültem volna még vele, sokáig....Találtunk egy jövőképet...persze, csak miután kiéltük a hippilétünk, és eleget füveztünk csak utána...
Felköltözünk a "hegyre", elvesz feleségül, barlangban fogunk élni, ő hozza haza nekem a mammutot.És örülünk egymásnak.Meg maradunk GYEREKnek.
"Persze, szexuális élet kell."
Lehet olyat mondani, hogy "volt egy jópasi a temetésen?"
Mert akkor három is volt Lizzie :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése