Pages - Menu

2011. február 24., csütörtök

Teeeeeszt

Alap
[ Étel: sült krumpli
[ Ital: hell
[ Alkohol(os ital): Jimbo Whiskey
[ Szín: lila
[ Együttes: Avenged Sevenfold
[ Színész: Ian Somerhalder
[ Színésznő: Nina Dobrev (jóezmosttúlTDV-s)
[ Film: Daltry Calhoun
[ Szám: 23
Hiszel-e:
[ Horoszkópban: nem.
[ Istenben: nem. Jim Morrison az egyetlen.
[ Túlvilágban: nem.
[ Földön kívüliekben: nem.
[ Magadban: csakmagamban.
Mit gondolsz róla?
[ Álmok: az egyetlen lehetőségem, hogy közelkerüljek azokhoz akikhez sohasenem fogok.
[ Szerelem: idegesítő dolog.nem szeretem a szerelmes embereket ><
[ Élet: „Élj gyorsan, szeress szenvedélyesen, halj meg fiatalon”
[ Halál: próbálom nem rossz dolognak felfogni...utána meg nincs semmi.
[ Dohányzás: a-a
[ Káromkodás: „Oh shit whats in the bucket ?"
Egyik-másik:
[ vanília-csoki: eper.
[ sör-bor: basszerossör :'D
[ szárazföld-tenger: tengerpart.
[ fekete-fehér: fekete.
[ hideg-meleg: forró mint Adam.
[ Nap-Hold: Szánsájn.
[ Állat-Ember: Az állatok ezerszer értelmesebbek az embereknél.
[ Rend- Rendetlenség: szeretem a rendet.de tényleg.
Közösség:
[ Szeretsz vásárolni? van cél.bemegyek leveszem a polcról teszkós pénztáros békénhagy és kimegyek.
[ Szeretsz emberekkel találkozni? persze.
[ Szeretsz otthon lenni? igen.
[ Hogy jössz ki a környezeteddel? alkalmazkodó vagyok és manipulatív. :"D
[ Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat? már sokkal régótább vártam rá minthogy megismertem.
[ Szeretsz középpontban lenni? nem.
[ Szereted, hogy ha boldog emberek vesznek körül? igen.
[ És ha szomorúak? akkor nem vagyok a közelükben.
[ Milyennek tartanak a többiek? "furcsa" volt ez eddigi legbarátságosabb jelzőm :'D elsőkörben rendkívül irritáló vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése