Pages - Menu

2011. február 24., csütörtök

Dear Jimbo!

Tada, én nem akarom végig nézni a haldoklását.Umm váltsunk :D
Tegnap este 'synte' az egekbe emeltem az én khm nagymamám. Neki köszönhető az, hogy mehetek majd Lizziehez.YEAH. Ezt sem gondooltam volna sohasenem.
A tesóm beteg, ésés mivan? NEM. Én most nem kaphatom el.Á-Á. Hiszen pénteken BANG-BANG. Júúj egen, ezt már biztosra mondom. Jimboo tedd amit kell, és Lizzie te is.Zeeekiiiiajkaaaaaaaaak:D
Néztünk serlokot.Jaj én élveztem :D Jaj Lizzie majd ugye küldöd a képet?
SÜN
Van kólaótómata a suliba.
Kimentem venni egy CherryCoke-ot.Megnyomtam a CherryCoke-os gombot és kaptam egy Coca-Cola Zerot.
Gergő kiment Coca-Cola Zerot venni, megnyomta a Coca-Cola Zeros gombot és kapott egy Cherry Cokeot.
C s e r é l t ü n k .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése