Pages - Menu

2011. február 24., csütörtök

Tamtam

Tegnap annyira éreztem, hogy a mai nap szar lesz.És nem :D
Azt álmodtam, hogy botrányosan összevesztem a matektanárommal.éésss meg is történt.Zseni vagyok előrelátó jövendölő névtelen erzsi.
Biosz TZ nagyon kész volt.Végig *Jim rímekben* beszélgettem a tanárral.Ahh van olyan okos művelt ember mint én *.* xDD.OOlyan puskát írtam, hogy juj...erre csak sétálgatott álldogált körülöttem...
"Tásék már leülni!" rámnéz (*.*) és leült xDD Yeah. Hattalmas arc.
Fiksünt akarooooook.Akarom már, hogy tovább történjenek az események de ahhoz nekem kéne írni..Óóóó:D
Ma két monster egy nagy hell és pörgök :D Jóvanna.
Éssss úúúristen :D Jöttek ámerikából menő rockzenészek és jesszus az egyik kiköpött olyan volt mint SÜN :O Ez nem syn hasonmás vt hanem SÜN XD
Éééééés megyünk be a mezőgazdasági boltba ki az "eladó" ? HOOOOYT :DDDD Waaa.
Ésésés megyünk az útcán aztán meg olyan a Pítkettő :O Olyan látványosan utána fordultam, hogy jaj :'D
Irodalom óra...
"A templomnak van egy atmoszférája"
"HIDEG."
"Mi értelme van a templomnak?"
"Adóóóó"
"Kik a hívők?"
"Lefizetett jetik"
"Cass mostmár igazán befejezhetnéd"
XDDD
Ésésés most go matektanár. de nem baj az is jeeeeeeeeeee.
Lizzie csinálj twittert XD
Waaaaaaaaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése